Friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Anonym

Du skriver, at din mand er voksenlærling, ergo får han mindsteløn. I burde derfor kunne  en rimelig indtægt. Kan I ikk efå det til at løbe rundt, må du / finde noget mere arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Mca<3

Sælg boligen , få dig et fuldtidsjob ???

Det gør vi andre

Anmeld

29. september 2011

prettybutterfly

Hej!

Nu har jeg kun læst dit ene indlæg og ikke nogle af svarene! MEN jeg kan SÅÅÅ meget anbefale at du så OGSÅ bliver studerende! Især hvis din mand også er på SU. Både min man og jeg er på SU, og jeg syntes vi har det SÅ godt i forhold til økonomien, og at ingen af os arbejder.

Vi tager begge su-lån det er vi nødt til. Men fordi vi BEGGE er på SU får vi hver 2500 kr ekstra i SU før skat.
Vi får 2200 kr i boligstøtte(vores husleje er på 6260 kr)
Vi betaler kun 370 kr i vuggestueplads.

Håber i finder på en løsning, men det kan som sagt anbefales at være to på SU!

VH Mona

Anmeld

29. september 2011

ledermus

Mille83 skriver:

Ved godt det lyder træls, men i kunne også sende jeres barn i dagpleje? Det er billigere end vuggestue, bare lige en tanke herfra. 

ikke i alle kommuner...Jeg bor i Vordingborg kommune og der er vuggestue billigere end dagpleje

Anmeld

29. september 2011

Hansen97

numsefisk skriver:

Helt ærlig, jeg syntes det er så forkert af dig at skrive de ting du skriver!!Hvorfor har du mere ret til det end så mange andre?? Hvad så med dem der har gæld, selvforskyldt eller ej, skal de også have betalt det?I har valgt at bo hvor i bor, i har selv valgt job og uddannelse!Reglerne er ens for alle, bÅde dig og mig!!

Anmeld

29. september 2011

Mille83

ledermus skriver:

ikke i alle kommuner...Jeg bor i Vordingborg kommune og der er vuggestue billigere end dagpleje

Okay det viste jeg ikke. Så blev jeg det klogere 

Anmeld

29. september 2011

kimfrit

numsefisk skriver:

Helt ærlig, jeg syntes det er så forkert af dig at skrive de ting du skriver!!Hvorfor har du mere ret til det end så mange andre?? Hvad så med dem der har gæld, selvforskyldt eller ej, skal de også have betalt det?I har valgt at bo hvor i bor, i har selv valgt job og uddannelse!Reglerne er ens for alle, bÅde dig og mig!!

Årh hop dog i  havet, hvis du ikke har noget positiv at sige, så lad dog indlægget gå din næse forbi....

Helt ærligt come on, som om du aldrig har været frusteret over noget og så bare havde brug for at komme ud med.... 

Anmeld

29. september 2011

kimfrit

Til alle jer andre, tak for jeres sbvar, som sagt tidligere er det ikke en mulighed at sælge vores andel på nuværende tidspunkt, da der er dårlig økonomi i den og vi kan først flytte til næste år.

Jeg kan ikke arbejde fuldtid, gundet personlige årsager, og har et fantasktisk arbejde, som jeg aldrig vilel forlade alligevel.

Ps. skriver ikek mere her, til alle der ikek har noget positiv et eller en kramme i overskud, hop videre, jeg gider alligevel ikke hører på jer....

Til alle jer andre dejlige damer, tak for jeres forståelse og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.