Friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Krussedulle

kimfrit skriver:

Heheh det går nok, min mand er voksen lærling, så han får lærlinge løn, men det er ikke særlig meget i sidste ende...

Jeg får omkring de 10.000,00 udbetalt og det synes jeg ikke selv er meget ?

Okay , jamen så er det jo "bare" derfor! Nu ved jeg ikke hvor meget i betaler i husleje, men hvis i bor til leje, kan i jo også søge boligsikring.. min mand og jeg er begge studerende og vi har i hvert fald 10.000 til mad, tøj osv hver måned.. Men det er også værd at søge det man kan af tilskud og fripladser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Georgia

kimfrit skriver:

Jeg ved det ikke, det var det hun sagde, men jeg har sendt en mail i dag for at høre om det kunne være sandt.... det er jo heeeeeeeelt væk hvis det gør

Ja for pokker, bestemt!!!
Giver du en tilbagemelding

Anmeld

29. september 2011

Brams

Det er Jeres samlede hustandsindkomst og størrelsen på Jeres husleje, der afgør hvor meget I kan få i tilskud til pasning. De tager ikke hensyn til om man har lån i f.eks. bank eller finansieringsselskaber, så hvis I har lån kan der være derfor, du synes det ikke er så meget tilbage når alt er betalt.

Omvendt er det da glædeligt, at man overhovedet har mulighed for at få tilskud fra det offentlige synes jeg, uanset størrelsen på beløbet

Anmeld

29. september 2011

Tvillingemor80

vi er også 4 mennekser her hjemme.. manden arbejder deltid og jeg læser til pædagog.. begge vores unger går i VS .. Vi er også gift..

Vi giver også 17/1800 for VS og så søskenderabat på nummer 2..

så tror det passer meget godt med den beregning.. herhjemme går BFY til VS betaling

Anmeld

29. september 2011

kimfrit

Caroline86 skriver: