Jelles skriver:
Hvornår turde i begynde tro alt var ok? hver morgen når jeg vågner, er det første jeg gør tjekke om jeg har blødt....
Jeg får idag svaret på min 3 BP, og jeg er så nervøs for mit progesteron tal... 

for at det er steget igen efter crinone.... det posetive er da, at jeg endelig er begyndt få graviditets symptomer.... det eneste jeg har haft er smerter i underlivet - ikke betryggende... men nu kan man tydeligt se den mørke ring omkring brystvorten, og jeg har ikke lyst til mad.... og stregen er begyndt komme fra navle og ned :-D Så må det jo være gode tegn... men glæder mig nu alligevel til gå ind i 13 uge. men der er jo laaang tid til ...piv.....
Jeg kan godt forstå med din historie og når du går til tjeck at du er nervøs og jeg tror at man altid er det uanset om der er noget eller ej.
Da jeg skulle have Amanda var jeg altid nervøs, fra jeg så de to streger og til hun blev født. Og jeg er det stadigvæk. Bekymrer mig stadig for hende. Jeg tror aldrig at det holder op. Det er en del af det at være mor. Det hænger sammen med at elske et andet væsen så ufatteligt højt. Men jeg syntes det er prisen værd. Det er ok at skulle kæmpe med bekymringerne, for uden dem ville man ikke have muligheden for at opleve verdens største kærlighed 
Jeg syntes det hjælper mig til at slappe lidt af at tænke på at der kan jo altid ske noget. Hvor langt man end er henne eller hvor gammelt barnet end er så kan der altid ske noget, så det er bedre at prøve at nyde nuet, for man kommer aldrig til at have nogen garenti for at man har mere end det.
I den graviditet jeg er i nu (og jo nok er ved at miste, som vi skrev om i min anden tråd som du kommenterede på) har jeg også været så bange hele tiden og jeg tror at det ikke er instinkt, men derimod bare at man elsker så højt.
Og tillykke med din spire 
Anmeld