hvornår turde i begynde tro på alt var ok? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Jelles

Hvornår turde i begynde tro alt var ok? hver morgen når jeg vågner, er det første jeg gør tjekke om jeg har blødt....

Jeg får idag svaret på min 3 BP, og jeg er så nervøs for mit progesteron tal...  for at det er steget igen efter crinone.... det posetive er da, at jeg endelig er begyndt få graviditets symptomer.... det eneste jeg har haft er smerter i underlivet - ikke betryggende... men nu kan man tydeligt se den mørke ring omkring brystvorten, og jeg har ikke lyst til mad....  og stregen er begyndt komme fra navle og ned :-D Så må det jo være gode tegn... men glæder mig nu alligevel til gå ind i 13 uge. men der er jo laaang tid til ...piv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Soleil

Først et hjerteligt tillykke med graviditeten

Jeg er i uge 14 og bekymringen er der stadig. Jeg tjekker også som det første om morgenen om jeg har blødt, er maven vokset, er brysterne ømme osv osv. Jeg har ingen graviditets gener overhovedet, hvilket ikke hjælper på det. Tror desværre bare at det er sådan og det eneste man kan "trøste" sig med er scanningerne.

Et lille indput herfra

Anmeld

29. september 2011

Jelles

Soleil skriver:

Først et hjerteligt tillykke med graviditeten

Jeg er i uge 14 og bekymringen er der stadig. Jeg tjekker også som det første om morgenen om jeg har blødt, er maven vokset, er brysterne ømme osv osv. Jeg har ingen graviditets gener overhovedet, hvilket ikke hjælper på det. Tror desværre bare at det er sådan og det eneste man kan "trøste" sig med er scanningerne.

Et lille indput herfra

Sikke et fint billede af jeres lille bebs :-d stort tillykke.... ved i kønnet endnu ? :-)

Anmeld

29. september 2011

Soleil

Jelles skriver:

Sikke et fint billede af jeres lille bebs :-d stort tillykke.... ved i kønnet endnu ? :-)

Tak skal du have Nej vi kender ikke kønnet og havde besluttet mig for ikke at vide det, meeeeen tror nysgerrigheden ender med at gøre, at jeg får det at vide

Hvor langt er du henne?

Anmeld

29. september 2011

Jelles

Soleil skriver:

Tak skal du have Nej vi kender ikke kønnet og havde besluttet mig for ikke at vide det, meeeeen tror nysgerrigheden ender med at gøre, at jeg får det at vide

Hvor langt er du henne?

jeg er 5+4, så kun i 6 uge. og forventer hver dag, at det er i dag jeg abortere :-(

får svaret på min 3 BP her kl. 8.00 ca. og jeg er så nervøs for mit progesteron tal, sidst var det fallet med 50 %....

:-( men hcg triblet... argh....  de skal bare følges.... hahaha...

hehe jeg vil ikke kunne vente med kønnet... jeg blir nødt til at vide det, så snart det er muligt.... Men jeg beder til en pige, da min mand allerede har to sønner, og såen drømmer om en pige...

Jeg er selv vokset kun med min far, så ville da også synes det kunne være dejligt med en lille pige....

Men en dreng ville være ligeså velkommen, bare det er velskabt :-D

knus

Anmeld

29. september 2011

Soleil

Jelles skriver:

jeg er 5+4, så kun i 6 uge. og forventer hver dag, at det er i dag jeg abortere :-(

får svaret på min 3 BP her kl. 8.00 ca. og jeg er så nervøs for mit progesteron tal, sidst var det fallet med 50 %....

:-( men hcg triblet... argh....  de skal bare følges.... hahaha...

hehe jeg vil ikke kunne vente med kønnet... jeg blir nødt til at vide det, så snart det er muligt.... Men jeg beder til en pige, da min mand allerede har to sønner, og såen drømmer om en pige...

Jeg er selv vokset kun med min far, så ville da også synes det kunne være dejligt med en lille pige....

Men en dreng ville være ligeså velkommen, bare det er velskabt :-D

knus

Så krydser jeg fingrer for at alt er som det skal værre Og selvom det er svært så prøv at nyde det og tænk at du får en sund og rask lille pige ud af det

Skriv endelig når du har snakket med lægen

Anmeld

29. september 2011

Jelles

Soleil skriver:

Så krydser jeg fingrer for at alt er som det skal værre Og selvom det er svært så prøv at nyde det og tænk at du får en sund og rask lille pige ud af det

Skriv endelig når du har snakket med lægen

det kan du tro :-)))

Anmeld

29. september 2011

morethanperfect

Jelles skriver:

Hvornår turde i begynde tro alt var ok? hver morgen når jeg vågner, er det første jeg gør tjekke om jeg har blødt....

Jeg får idag svaret på min 3 BP, og jeg er så nervøs for mit progesteron tal...  for at det er steget igen efter crinone.... det posetive er da, at jeg endelig er begyndt få graviditets symptomer.... det eneste jeg har haft er smerter i underlivet - ikke betryggende... men nu kan man tydeligt se den mørke ring omkring brystvorten, og jeg har ikke lyst til mad....  og stregen er begyndt komme fra navle og ned :-D Så må det jo være gode tegn... men glæder mig nu alligevel til gå ind i 13 uge. men der er jo laaang tid til ...piv.....

Jeg troede alt var okay, lige fra starten .. Havde slet ik mistanke om noget var galt, eller bange for det skulle gå galt, og gjorde det jo heller ikke ..

Held og lykke til dig 

Anmeld

29. september 2011

Mauser.

Jeg tror først at jeg rigtig begyndte at tro på det, da jeg mærkede liv hver eneste dag (midten af uge 20) men var stadig nervøs, det er jeg stadig og skal sættes i gang om 15 dage, tror aldrig rigtig den følelse forsvinder før man har baby i armene ..

Anmeld

29. september 2011

Zeus

Jelles skriver:

Jeg tror jeg var oppe i 20. uge Var stadig lidt efter det, men ikke så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.