Hvordan føles halsbrand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Giraffen

Tusind tak for alle jeres svar

Jeg har nu lavet en indkøbsliste så må jeg se hvad udvalget er og hvad de anbefaler

Jeg synes også mælk hjælper godt men det eneste tidspunkt jeg kan komme på at spise jern er inden sengetid så det går ikke med mælkeprodukter/mad inden sengetid, så må se om ikk jeg kan medicinere mig ud af det

fantastisk torsdag til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

baby012

det er halsbrand, ej hvor er det træls du skal døje med det  

har det også selv i STOR stil.. 

ta' ned på apoteket og køb noget: Balancid Novum - calciumcarbonat 449 mg / magnesiumhydroxid 104 mg

det hjælper rigtig meget, husk at oplyse at du er gravid.. da du ikke må tage de alm. piller . 

Anmeld

29. september 2011

Giraffen

Turtles skriver:

Du kan få nogle tygge tabletter i matas og apoteket som hedder Balancid og de virker lige med det samme, og du må gerne spise dem mens du er gravid

De hjælp mig da jeg var gravid. Og ellers prøv med mælk det skulle også være rigtig godt

Håber det hjælper.

jeg har skrevet balancid på listen med mælk dur ikke for jeg spiser jern om aftenen og det er der halsbranden også kommer (altså halsbranden kommer tidlig aften og jeg tager jern inden jeg går i seng) - så mælk er desværre ikke en mulighed

Anmeld

29. september 2011

Giraffen

gravid20 skriver:

det er halsbrand, ej hvor er det træls du skal døje med det  

har det også selv i STOR stil.. 

ta' ned på apoteket og køb noget: Balancid Novum - calciumcarbonat 449 mg / magnesiumhydroxid 104 mg

det hjælper rigtig meget, husk at oplyse at du er gravid.. da du ikke må tage de alm. piller . 

det gør jeg tror også det blir balancid det er det der er mest reklame for herinde

Anmeld

29. september 2011

baby012

Giraffen skriver:

det gør jeg tror også det blir balancid det er det der er mest reklame for herinde

det er også super effektivt

Anmeld

29. september 2011

Giraffen

Så har jeg været afsted til Matas

Da hun hørte jeg var gravid og det var ifm graviditeten at jeg fik halsbrand gav hun mig i stedet Galieve fordi det åbenbart specifikt er til den slags halsbrand man kan få ifm graviditet

så nu krydser jeg fingre for at det virker, hun var rigtig god til at informere og vejlede så jeg føler mig helt tryg 

Og tak for hjælpen, det er altså rart at man kan få så meget dejlig hjælp fra andre i samme situation 

Anmeld

29. september 2011

Turtles

Giraffen skriver:

jeg har skrevet balancid på listen med mælk dur ikke for jeg spiser jern om aftenen og det er der halsbranden også kommer (altså halsbranden kommer tidlig aften og jeg tager jern inden jeg går i seng) - så mælk er desværre ikke en mulighed

Så håber jeg at balancid kan hjælpe dig

Jeg var overrasket så hurtigt det virkede!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.