Hvordan føles halsbrand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.814 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Giraffen

Hej piger

jeg de sidste par uger i graviditeten haft det lidt ligesom når man er syg og skal kaste op der midt mellem der hvor navlen er og brysterne starter.

Det er lidt som sure opstød men ikke sådan at det svir eller brænder

Det er faktisk nøjagtig som når man skal kaste op med ekstra spytproduktion og ubehag, dog uden al sygdommen

Lyder det som halsbrænd eller kan det være noget andet? og spørgsmålet er hvad man kan gøre ved det ift fx piller eller andet, det er især slemt om aftenen når jeg skal sove og har taget jernpillerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Silja&Noam

Det er halsbrand... Føler med dig!! Det er frygteligt at ha.. Er begyndt at få det selv nu i havde det i kæmpe stil sidste graviditet. Der er forskellige ting der siges at hjælpe. Men mælk plejer at være godt. Prøv at Google det, der står en masse håber ik det blir for slemt for så kan den sidste tid blive lang.. Pøj pøj

Anmeld

28. september 2011

SjeBets

anbefaler rød LINK ... jeg døjede med halsbrand i stort set alle mdr jeghar været gravid men alle ungerne, og rød LINK var det eneste der kunne tage det ... og ellers kiks og mælk ... 

Anmeld

28. september 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

Hej piger

jeg de sidste par uger i graviditeten haft det lidt ligesom når man er syg og skal kaste op der midt mellem der hvor navlen er og brysterne starter.

Det er lidt som sure opstød men ikke sådan at det svir eller brænder

Det er faktisk nøjagtig som når man skal kaste op med ekstra spytproduktion og ubehag, dog uden al sygdommen

Lyder det som halsbrænd eller kan det være noget andet? og spørgsmålet er hvad man kan gøre ved det ift fx piller eller andet, det er især slemt om aftenen når jeg skal sove og har taget jernpillerne

Hvordan det føles? Fucking ubehageligt! Hehe! Nej, det kunne godt lyde som halsbrand Mit kommer gerne lidt som i anfald du beskriver.. Sådan surt opstød, men så brænder det til gengæld i halsen bagefter. Jeg synes mælk hjælper helt vildt! Selvom jeg døjer med virkelig slem halsbrand lige disse dage. Det neutraliserer rigtig meget og gør, at de sure opstød man får ikke er sure, men bare neutrale og ikke brander/gør ondt. Så jeg drikker, drikker, drikker mælk! Og det er jo også godt, du skal sørge for at få din kalk som gravid

Anmeld

28. september 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

Det er halsbrand... Føler med dig!! Det er frygteligt at ha.. Er begyndt at få det selv nu i havde det i kæmpe stil sidste graviditet. Der er forskellige ting der siges at hjælpe. Men mælk plejer at være godt. Prøv at Google det, der står en masse håber ik det blir for slemt for så kan den sidste tid blive lang.. Pøj pøj

øvøvøv men tak for bekræftelsen har bare fejet det hen med at sådan ku halsbrænd da ikke føles, troede det var anderledes :p

Anmeld

28. september 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

øvøvøv men tak for bekræftelsen har bare fejet det hen med at sådan ku halsbrænd da ikke føles, troede det var anderledes :p

Anmeld

28. september 2011

Giraffen

SjeBets skriver:

anbefaler rød LINK ... jeg døjede med halsbrand i stort set alle mdr jeghar været gravid men alle ungerne, og rød LINK var det eneste der kunne tage det ... og ellers kiks og mælk ... 

rød LINK?

Anmeld

28. september 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Hvordan det føles? Fucking ubehageligt! Hehe! Nej, det kunne godt lyde som halsbrand Mit kommer gerne lidt som i anfald du beskriver.. Sådan surt opstød, men så brænder det til gengæld i halsen bagefter. Jeg synes mælk hjælper helt vildt! Selvom jeg døjer med virkelig slem halsbrand lige disse dage. Det neutraliserer rigtig meget og gør, at de sure opstød man får ikke er sure, men bare neutrale og ikke brander/gør ondt. Så jeg drikker, drikker, drikker mælk! Og det er jo også godt, du skal sørge for at få din kalk som gravid

årh ja mælk - det er jeg rigtig go til at drikke men problemet er at jeg kun kan få det med jern til at passe hvis jeg spiser jernen lige inden jeg skal sove og den må ikke tages ifm kalk/mælk hmm må se hvad jeg ellers kan finde som kan neutralisere det

Anmeld

28. september 2011

SjeBets

Jeps .. kan fåes på apoteket, sådan nogle GIGA hvide tyggetabeletter, smager ikke fantastisk men tager bare den lede halsbrand 

der er også blå LINK, men fik anbefalet de røde så har aldrig brugt de andre 

Anmeld

28. september 2011

Giraffen

SjeBets skriver:

Jeps .. kan fåes på apoteket, sådan nogle GIGA hvide tyggetabeletter, smager ikke fantastisk men tager bare den lede halsbrand 

der er også blå LINK, men fik anbefalet de røde så har aldrig brugt de andre 

hehe troede "LINK" var en fejl - altså en henvisning til en anden hjemmeside

Men jeg må lige omkring apotek/matas imorgen se hvad jeg kan finde, nu jeg ikke rigtig må drikke mælk om aftenen pga jerntabletterne

æv altså synes det er alt for tidligt at få halsbrænd hvis det skal være 6 måneder endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.