puslepladsen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2009

Tynen

Mie A skriver:

Vi har sådan et væghængt fra brio - synes det er fint stort - og så kan jeg have begge de 2 små liggende på én gang.

DITTO!!

Altså bare med 1 barn, indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Loggidut

det er nok bare mig som er ved at være træt af den evige kamp...

siger jeg tør numse, siger Tif PUFFFFFF...og væk er hun, eller også skriger hun som om jeg banker hende, hun hader simpelthen den seance, og jeg skal love for at hun kaster sig frem og tilbage, og hiver og slider i alt hvad hun kan komme i nærheden af.

måske er det bare en periode, men for hunnan hun er drøj at slåsse med.

Anmeld

27. januar 2009

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

det er nok bare mig som er ved at være træt af den evige kamp...

siger jeg tør numse, siger Tif PUFFFFFF...og væk er hun, eller også skriger hun som om jeg banker hende, hun hader simpelthen den seance, og jeg skal love for at hun kaster sig frem og tilbage, og hiver og slider i alt hvad hun kan komme i nærheden af.

måske er det bare en periode, men for hunnan hun er drøj at slåsse med.

Hvad med at lade hende vælge et eller andet hun kan have med at lege med eller læse i. Niels havde også en træls periode og så fik han lov til at gå ind på hans værelse og vælge noget han vil have med der ud så var der ingen problemer mere. Så nu får han bare en lille bog med billeder af maskiner og traktor at kigge i og så er den i vinkel..

Joan

Anmeld

27. januar 2009

bette

min søsters kæreste har lavet vores pudslebord.. et flot stoooort hvid et.

så pladsen er der ihvertfald ingen problemer med.. det er nok det dobbelte af en alm..

Anmeld

27. januar 2009

Lise

Ja, her bruger vi også det samme som vi hele tiden har haft. Simon er jo som bekendt heller ikke nogen lang fyr, men benene rager da efterhånden godt udover. Men det går fint... vi stikker han for det meste en bog eller noget andet som kan beskæftige ham mens vi "pusler"

Anmeld

27. januar 2009

Loggidut

måske skulle jeg prøve det, som regel stikker jeg hende en ble eller andet at ligge med, men jeg synes virkelig hun er blevet god til at multitarske...d.v.s...jeg kan fodre hende med hvad som helst, men det sekund jeg forsøger at smide en ny ble på hende, så går det helt amok...hun sparker, krymper sig sammen, og skriger som en vild. det ender i at hun vender sig, og så stor er min pusleplads nu heller ikke, og guderne må vide jeg skal holde godt øje med hende, for ellers smutter hun sgu ud over kanten.

Bette...jeg venter med spænding på din søsters kørste, hvorfor har han ikke væet her og fikse noget stort til mig?

Anmeld

27. januar 2009

Lene76

Jeg har en Brio vega (det der hænger på væggen) bruger det endnu og bruger det osse til mine dpbørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.