puslepladsen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

Loggidut

hvor pusler i jeres poder henne?

jeg har jo mit puslebord, og det er stadig fint...men puslepladen er ved at være lidt for lille, Tif sparker alt ned omkring sig, og jeg er ved at være lidt træt af det!

Er der nogen af jer der har flyttet pladsen ned på gulvet? eller evt. andre steder hen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Juniors mor

Vi bruger stadig puslebordet og har planer om at fortsætte på denne måde. Det største problem med puslepladsen lige nu er, at når Julie ikke gider pusles og derfor sparker, så rammer hun mig i min efterhånden ret store mave - men forhåbenlig er det problem løst inden for de næste 4 uger .....

Anmeld

27. januar 2009

Muffinmus

Juniors mor skriver:

Vi bruger stadig puslebordet og har planer om at fortsætte på denne måde. Det største problem med puslepladsen lige nu er, at når Julie ikke gider pusles og derfor sparker, så rammer hun mig i min efterhånden ret store mave - men forhåbenlig er det problem løst inden for de næste 4 uger .....

Det samme her..puha, han sparker godt til nogle gange og skal prøve at undvige så hurtigt som muligt, men vi fortsætter også med bordet.dog stiller vi ham mere op nu når bukserne skal p osv...for han hyler og ter sig når han ligger ned

Anmeld

27. januar 2009

Anja

Vi bruger stadig puslebordet. Det står frit på badeværelset, så der er ikke noget han kan rage ned. Han ligger nogle gange uroligt, men så flytter vi bare pusleriet ned på gulvet.

Han ligger kun ned, når bleen skal af/på ellers sidder han op eller står op og får underbukser og bukser på.

Anmeld

27. januar 2009

Mie A

Vi har sådan et væghængt fra brio - synes det er fint stort - og så kan jeg have begge de 2 små liggende på én gang.

Anmeld

27. januar 2009

Anja

Mie A skriver:

Vi har sådan et væghængt fra brio - synes det er fint stort - og så kan jeg have begge de 2 små liggende på én gang.

Nej, hvor lyder det hyggeligt

Anmeld

27. januar 2009

Plysbjørnen

Vi bruger også stadig puslebordet, og det regner jeg da stærkt med at vi skal blive ved med....

Betina

Anmeld

27. januar 2009

mor til en del

Vi har lige i denne weekend fået puslebord op på det nye badeværelse, og her er det nødvendigt at pusle barnet på langs, har ellers i 19 år puslet på tværs, altså med barnets højre imod min krop, og for fanden hvor er det svært lige pludselig at skulle stå model til spark og anden morskab fra sønniks side.

Jeg overvejer stærkt at lave pusleplads til Cilas på tøjværelset, og så gemme den nye plads til baby..

Det er jo efterhånden også kun når der er lavet stort, og efter bad at det er nødvnedigt, med puslepuden....

Lisbeth.

Anmeld

27. januar 2009

Nadi

Vi bruger det vi altid har haft, som står inde på Oliver's værelse. Men han er ved at være noget stor/stærk til det, hver gang jeg har skiftet han står det 30 cm ud fra væggen. Så når vi skal have nr 2 vil jeg gerne have sådan et der hængerfast på væggen.

Hvis jeg skifter ham på gulvet laver han rulleteknikken og spurter afsted med røven bar! Så sålænge han kan ligge og være på puslebordet og vi hverken skal flytte eller have nr 2, bliver vi ved med at bruge det vi har.

Anmeld

27. januar 2009

Helle30

Vi bruger den plads, vi hele tiden har haft. Sofie har også perioder, hvor hun bare ikke gider ligger der, men det går som regel, bare hun kan få noget at tale i tlf. i - lige nu er det øretermometeret, som hun ellers ikke er så gode venner med.
Jeg regner med, hun snart er så stor, at vi måske kan klare noget af tøjet, mens hun står op. Det har jeg ihvertfald set dp'en gøre med nogle af de større børn hos hende.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.