Anonym skriver:
Et eller andet sted vil jeg nok ikke sige det er uheldigt, for mig ihvertfald.. Altså, min kæreste vil gerne vente lidt.
Anyways, har de sidste 3 dage døjet med meget kvalme og sådan.. Ja, et eller sted, kunne det godt være som en omgangssyge.. Har også hovedpine, svedture og er meget træt.. men har ikke feber. Det startede så i sidste uge med at jeg havde stik og jag i underlivet, hvilket jeg aldrig før har haft.. Det føles også tit som om min mens er på vej, selvom det ikke er tilfældet.. Har taget en test, som var negativ, men ifølge terminsberegneren ville det kun være 3+3 og derfor er det meget muligt at det var for tidligt.. hm, så ville bare høre historier fra andre 
Ja, så ved jeg ikke om jeg skal sige det heldigt.
Håber i får det resultat i ønsker, og der er ikke andet for end at vente et par dage, selvom det svært og teste igen.
Jeg testede dog denne gang, meget svagt positiv i 3+2. Nogle udvikler så også bare hormonet senere, og det kunne også nemt ende i biokemisk, når man tester så tidligt, jeg troede dig jeg var 4+0 da jeg testede, men, det var jeg så ikke 
Held og lykke til Jer..
Anmeld