Jer der er blevet gravide på p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Havde i en mistanke om graviditet? Og hvornår testede i så? Hvilke symptomer mærkede i? - ikke noget med at man ikke kan blive gravid på pillerne fordi man ikke har æg løsning osv for det er jo tydeligvis ikke sandt i alles tilfælde

Jeg testede først positiv i uge 9, da jeg havde mens...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Jeg fandt ud jeg var blevet gravid på p-piller d. 8 juni 2005. Jeg var til rutinetjek hos lægen, fordi jeg troede jeg var blevet syg. Men, det var bare et lille mirakel der bankede under mit eget hjerte

Jeg havde haft kvalme og ondt i ørerne og maven, sådan omgangssyge, også spurgte hun til min mens, og den var ikke så kraftigt sidst, altså i uge 4 har det jo så været, men det tænkte jeg jo ikke over , da jeg var på p-piller. Men, lægen tog en test og lavede en GU, og jeg var 7-8 uger henne. Lidt et chok - men et dejligt et

Tak for din historie

Anmeld

28. september 2011

Fru Aagaard

Anonym skriver:

Tak for din historie

Velbekomme

Er du i den (u)heldige situation da?

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Velbekomme

Er du i den (u)heldige situation da?

Et eller andet sted vil jeg nok ikke sige det er uheldigt, for mig ihvertfald.. Altså, min kæreste vil gerne vente lidt. 

Anyways, har de sidste 3 dage døjet med meget kvalme og sådan.. Ja, et eller sted, kunne det godt være som en omgangssyge.. Har også hovedpine, svedture og er meget træt.. men har ikke feber. Det startede så i sidste uge med at jeg havde stik og jag i underlivet, hvilket jeg aldrig før har haft.. Det føles også tit som om min mens er på vej, selvom det ikke er tilfældet.. Har taget en test, som var negativ, men ifølge terminsberegneren ville det kun være 3+3 og derfor er det meget muligt at det var for tidligt.. hm, så ville bare høre historier fra andre

Anmeld

28. september 2011

Fru Aagaard

Anonym skriver:

Et eller andet sted vil jeg nok ikke sige det er uheldigt, for mig ihvertfald.. Altså, min kæreste vil gerne vente lidt. 

Anyways, har de sidste 3 dage døjet med meget kvalme og sådan.. Ja, et eller sted, kunne det godt være som en omgangssyge.. Har også hovedpine, svedture og er meget træt.. men har ikke feber. Det startede så i sidste uge med at jeg havde stik og jag i underlivet, hvilket jeg aldrig før har haft.. Det føles også tit som om min mens er på vej, selvom det ikke er tilfældet.. Har taget en test, som var negativ, men ifølge terminsberegneren ville det kun være 3+3 og derfor er det meget muligt at det var for tidligt.. hm, så ville bare høre historier fra andre

Ja, så ved jeg ikke om jeg skal sige det heldigt.

Håber i får det resultat i ønsker, og der er ikke andet for end at vente et par dage, selvom det svært og teste igen.

Jeg testede dog denne gang, meget svagt positiv i 3+2. Nogle udvikler så også bare hormonet senere, og det kunne også nemt ende i biokemisk, når man tester så tidligt, jeg troede dig jeg var 4+0 da jeg testede, men, det var jeg så ikke

Held og lykke til Jer..

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Ja, så ved jeg ikke om jeg skal sige det heldigt.

Håber i får det resultat i ønsker, og der er ikke andet for end at vente et par dage, selvom det svært og teste igen.

Jeg testede dog denne gang, meget svagt positiv i 3+2. Nogle udvikler så også bare hormonet senere, og det kunne også nemt ende i biokemisk, når man tester så tidligt, jeg troede dig jeg var 4+0 da jeg testede, men, det var jeg så ikke

Held og lykke til Jer..

Mange tak

Anmeld

28. september 2011

Fru Nielsen

Tvillingemor90 skriver:

Årh så fik du mig så lige til at tude ! sikke en dejlig historie .

Så længe det er fordi du syntes det er en dejlig historie så får jeg ikke dårig samvittighed over du grænder....

Anmeld

28. september 2011

Tvillingemor80

Fru Nielsen skriver:

Så længe det er fordi du syntes det er en dejlig historie så får jeg ikke dårig samvittighed over du grænder....

Det helt sikkert fordi det er en dejlig historie.. kunne bare lige se det for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.