Jer der er blevet gravide på p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.249 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Anonym trådstarter

Havde i en mistanke om graviditet? Og hvornår testede i så? Hvilke symptomer mærkede i? - ikke noget med at man ikke kan blive gravid på pillerne fordi man ikke har æg løsning osv for det er jo tydeligvis ikke sandt i alles tilfælde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg blev gravid på p-piller.

Jeg havde 6 uger før lige gjort det over med min kæreste, så jeg tænkte overhovedet ikke over at MEGET øget tissetræng kunne være pga en graviditet.

Dog fortsætter den her øget tissetræng, og jeg sender derfor min veninde afsted til læge med en urin prøve for mig, mens jeg selv er på arbejde. Jeg var overbevist om at jeg havde blærebetændese....

Min veninde ringer så til mig at hun havde svar på prøven og hun vie lige komme forbi mit job med noget til mig. Jeg tænkte stadig ikke at jeg kunne være gravid, jeg var jo p-piller....

Men frem fra hendes jakke lomme trækker hun en positiv graviditetstest......

Jeg kiggede på min veninde og sagde JEG SKAL VÆRE MOR. Også græd jeg, jeg var SÅ lykkeig, og skænkede slet ikke min eks kæreste en tanke, før senere på dagen.....

Knus

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg blev gravid på p-piller.

Jeg havde 6 uger før lige gjort det over med min kæreste, så jeg tænkte overhovedet ikke over at MEGET øget tissetræng kunne være pga en graviditet.

Dog fortsætter den her øget tissetræng, og jeg sender derfor min veninde afsted til læge med en urin prøve for mig, mens jeg selv er på arbejde. Jeg var overbevist om at jeg havde blærebetændese....

Min veninde ringer så til mig at hun havde svar på prøven og hun vie lige komme forbi mit job med noget til mig. Jeg tænkte stadig ikke at jeg kunne være gravid, jeg var jo p-piller....

Men frem fra hendes jakke lomme trækker hun en positiv graviditetstest......

Jeg kiggede på min veninde og sagde JEG SKAL VÆRE MOR. Også græd jeg, jeg var SÅ lykkeig, og skænkede slet ikke min eks kæreste en tanke, før senere på dagen.....

Knus

Mange tak for svar sød historie

Anmeld

28. september 2011

Noneother

Jeg havde overhovedet ingen mistanke. Var i uge 8 da min veninde tvang mig til at tage en test fordi at jeg havde det mærkeligt, fik hedeslag og havde bryster der var hårde som sten.

Havde heller ikke manglet mens, da jeg kun ser den 3-4gange om året.

2. gang fik jeg så hurtigt mistanke (1. gang endte i SA) men det var jo fordi at jeg fik det præcis ligesom sidst. Så vidste jeg jo godt hvad klokken var slået.

Anmeld

28. september 2011

Bshizzle

Jeg blev gravid på P-piller da jeg ventede min store dreng

Jeg fandt først ud af jeg var gravid da jeg var knap 12 uger henne ( så havde få dage til at beslutte mig hvad jeg skulle gøre.. beholde eller abort / som jeg er modstander af..)

Men jeg havde ugerne før været så dårlig og var sengeliggende og kunne intet spise eller gad heller ikke lave noget
Jeg troede det var en influenza .. da min veninde lå syg med dette.
Men jeg fik snakket med min veninde om det, og hun anbefalede at købe at Graviditet-test... HVA.. hvorfor dog??!!
- og dagen efter tog jeg testen og snakkede i telefon samtidig med jeg ventede svaret på den...
Jeg skreeeeeeeeeeg i telefonen og min veninde grinede af mig og ønskede mig tillykke ..
Jeg var helt.. chokket... men ekstrem glad og var tæt på at glemme alt om at Xen skulle da ha det afvide..

Men som sagt.. først dage før jeg var 12 uge henne, testede da osse dage før de 12 uger og mine tegn var influenza symtomer  i form ala ekstrem kvalme, ingen lyst til mad, ikke lyst til at gå ud af sengen, svimmelhed..

Anmeld

28. september 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

Mange tak for svar sød historie

Jaaa dejlig historie.... Jeg vælger jo at få barnet, som idag er en skøn knægt på 4 år. Men faren vælger at han intet vil have med ham at gøre, og har det stadig ikke.....

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Jeg havde overhovedet ingen mistanke. Var i uge 8 da min veninde tvang mig til at tage en test fordi at jeg havde det mærkeligt, fik hedeslag og havde bryster der var hårde som sten.

Havde heller ikke manglet mens, da jeg kun ser den 3-4gange om året.

2. gang fik jeg så hurtigt mistanke (1. gang endte i SA) men det var jo fordi at jeg fik det præcis ligesom sidst. Så vidste jeg jo godt hvad klokken var slået.

Ja okay

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg blev gravid på P-piller da jeg ventede min store dreng

Jeg fandt først ud af jeg var gravid da jeg var knap 12 uger henne ( så havde få dage til at beslutte mig hvad jeg skulle gøre.. beholde eller abort / som jeg er modstander af..)

Men jeg havde ugerne før været så dårlig og var sengeliggende og kunne intet spise eller gad heller ikke lave noget
Jeg troede det var en influenza .. da min veninde lå syg med dette.
Men jeg fik snakket med min veninde om det, og hun anbefalede at købe at Graviditet-test... HVA.. hvorfor dog??!!
- og dagen efter tog jeg testen og snakkede i telefon samtidig med jeg ventede svaret på den...
Jeg skreeeeeeeeeeg i telefonen og min veninde grinede af mig og ønskede mig tillykke ..
Jeg var helt.. chokket... men ekstrem glad og var tæt på at glemme alt om at Xen skulle da ha det afvide..

Men som sagt.. først dage før jeg var 12 uge henne, testede da osse dage før de 12 uger og mine tegn var influenza symtomer  i form ala ekstrem kvalme, ingen lyst til mad, ikke lyst til at gå ud af sengen, svimmelhed..

Ja det var ikke længe inden du skulle beslutte dig

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg spørger fordi jeg selv er på p-piller, men har glemt den nogle gange fordi jeg simpelthen har haft for meget om ørerne på det sidste..

Jeg har så på det sidste haft små stik og jag i underlivet, og meget kvalme de sidste par dage.. Har også svedture og hovedpine.. Ved ikke om det kan have noget at gøre med en evt. graviditet, så ville bare høre. :/

Anmeld

28. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Jeg spørger fordi jeg selv er på p-piller, men har glemt den nogle gange fordi jeg simpelthen har haft for meget om ørerne på det sidste..

Jeg har så på det sidste haft små stik og jag i underlivet, og meget kvalme de sidste par dage.. Har også svedture og hovedpine.. Ved ikke om det kan have noget at gøre med en evt. graviditet, så ville bare høre. :/

Man skal tage sin p-piller hver dag for, at være beskyttet og hvis man ikke gør det, så kan man godt blive gravid. Man er ikke blevet gravid på p-piller, men fordi man har "sjusket" med dem.

Men tag en test, så finder du ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.