Hej,
jeg blev gravid med Nicolai da jeg var på p-piller. Og ja, det kan godt lade sig gøre, da p-piller "kun" er 97 % sikre.
Jeg opdagede det da jeg var 12 uger henne.. Jeg havde haft to "menser"(viste sig senere at have været blødninger i graviditeten på præcis de tidspunkter, hvor jeg normalt havde min mens), så jeg havde ikke skænket graviditet en tanke, da jeg tog mine p-piller meget præcist og på klokkeslettet hver dag. Men denne gang var min mens 1 dag forsinket, så jeg tog en test der var bragende positiv... Og mange måneder senere kom Nicolai til verden..

For halvanden måned siden havde jeg min mens.. Og knap en uge efter at den var slut, fik jeg en kæmpe blødning med store koagler og klumper... Der havde jeg en SA, uden jeg vidste at jeg havde været gravid.. Igen gravid på p-piller.. Min læge, fortalte mig at der er nogle kvinder, hvor p-piller ikke er så effektive på.. Så nu er præventionsformen skiftet ud...

Nu er jeg så gået 14 dage over tid denne gang, og stadig ingen mens, men negativ graviditetstest, så jeg er ret utålmodig
Anmeld