øv hvor troede jeg bare at det var nu (fødsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

hej alle sammen

føler mig godt og grundigt snydt, selvom jeg ved at det er helt normalt at veer kan gå i stå igen..

det hele startede igår morges ved 05.00 tiden, fik indimellem en tur hvor det bare gjorde ondt i ryg/lænd og trak ind over lysken/maven, men det var meget uregelmæssigt og der kunne godt gå 1-2 timer imellem, sådan fortsatte dagen igår..

men igår aftes tager det virkelig til i styrke, og kommer mere jævnt og regelmæssigt og jeg begynder at indse at det sgu nok er veer  wee.. tænker jeg bare.. kom bare an..

går i seng kl 23.00, da jeg tænker at hvis det virkelig er veer, så må jeg hellere få lidt søvn, men kan ikke falde i søvn og ligger bare og venter på den næste hele tiden, der er ca 10 min imellem hver..

men men men så kl 03.00 i nat, så stopper det pludeligt og siden har der ikke været noget.. har idag kun mensturationsmerter og det trækker lidt i lænden.. ØV altså.. håbede lige

andre der har prøvet det samme??

Åh, seriøst unfair søde! Håber snart du ikke bliver snydt længere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

CA

Pyha, det var jeg også igennem et par gange op til. Og det er bare SÅ snyd! Så føler man virkelig at ens krop gør alt hvad den kan for at hold en for nar!

Da jeg fik de rigtige veer, troede jeg ikke rigtig på det, så gik bare i seng igen(hvilket jo var fint nok egentlig) men så havde jeg hverken spist, været i bad eller børstet tænder eller noget da vi susede til Viborg. He he spis mens du kan Håber snart han kommer ud!! 

Anmeld

29. september 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

hej alle sammen

føler mig godt og grundigt snydt, selvom jeg ved at det er helt normalt at veer kan gå i stå igen..

det hele startede igår morges ved 05.00 tiden, fik indimellem en tur hvor det bare gjorde ondt i ryg/lænd og trak ind over lysken/maven, men det var meget uregelmæssigt og der kunne godt gå 1-2 timer imellem, sådan fortsatte dagen igår..

men igår aftes tager det virkelig til i styrke, og kommer mere jævnt og regelmæssigt og jeg begynder at indse at det sgu nok er veer  wee.. tænker jeg bare.. kom bare an..

går i seng kl 23.00, da jeg tænker at hvis det virkelig er veer, så må jeg hellere få lidt søvn, men kan ikke falde i søvn og ligger bare og venter på den næste hele tiden, der er ca 10 min imellem hver..

men men men så kl 03.00 i nat, så stopper det pludeligt og siden har der ikke været noget.. har idag kun mensturationsmerter og det trækker lidt i lænden.. ØV altså.. håbede lige

andre der har prøvet det samme??

Hmmm... Mit sagde jo bare CILIT BANG og baby er ude! Så har ikke selv prøvet det, men ih hvor har jeg hørt mange fortælle den historie, så du er bestemt ikke alene! Men derfor sender jeg jo gerne lige en røvfuld vestøv! Puuuuust!

Anmeld

29. september 2011

TrineMine86

tak for det alle sammen, ja der sker stadig ikke noget her, har idag fået tid til igangsættelse på tirsdag d.4/10 hvor jeg så er 41+4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.