øv hvor troede jeg bare at det var nu (fødsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

Hvor spændende , så må vi håbe han bare holder pause idag og går igang igen i aften uden pause

ja, det håber vi på  skal til samtale imorgen ang. igangsættelse, så det kunne være dejligt hvis han gad komme ud af sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Toshiba

TrineMine86 skriver:

okei, ja det kunne man håbe på skete her også  det var godt nok hurtigt..

ja det håber jeg for dig.. det var KANON... lige 10 min imellem et par veer -uden varsel -   2 minutter imellem... afsted til fødeafdeling - 2 timer efter ankost nå hun lille og fin på min mave

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

Toshiba skriver:

ja det håber jeg for dig.. det var KANON... lige 10 min imellem et par veer -uden varsel -   2 minutter imellem... afsted til fødeafdeling - 2 timer efter ankost nå hun lille og fin på min mave

hooold da helt op  var det dit 1. barn? så hurtigt behøver det nu heller ikke at gå hehe

Anmeld

28. september 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

ja, det håber vi på  skal til samtale imorgen ang. igangsættelse, så det kunne være dejligt hvis han gad komme ud af sig selv

Det kunne det hvert fald

Anmeld

28. september 2011

Toshiba

TrineMine86 skriver:

hooold da helt op  var det dit 1. barn? så hurtigt behøver det nu heller ikke at gå hehe

nej det var nr. 2 - men efter 12 år havde jeg min FRYGT - da den første tog 46 TIMER

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

Toshiba skriver:

nej det var nr. 2 - men efter 12 år havde jeg min FRYGT - da den første tog 46 TIMER

okei, ja så vil jeg godt nok også foretrække nr 2 fødsel.. pyhh.. 46 timer.. nej nej nej.. det må du slet slet ikke fortælle mig hehe

Anmeld

28. september 2011

Toshiba

TrineMine86 skriver:

okei, ja så vil jeg godt nok også foretrække nr 2 fødsel.. pyhh.. 46 timer.. nej nej nej.. det må du slet slet ikke fortælle mig hehe

det var meget normalt "dengang" der gjorde de ikk meget for at hjælpe en på vej - og slet ikk ved for tidlig fødsel.... men vandet var jo gået - sååååå er der jo kun én vej

Meeen du klare det lynhurtigt

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

Toshiba skriver:

det var meget normalt "dengang" der gjorde de ikk meget for at hjælpe en på vej - og slet ikk ved for tidlig fødsel.... men vandet var jo gået - sååååå er der jo kun én vej

Meeen du klare det lynhurtigt

det må godt nok have været en hård oplevelse..

ja det håber jeg også på

Anmeld

28. september 2011

Heidi lisborg

Kom så ud til din tante din drillepind...!!! Kan godt forstå dig trinepigen..!!

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

Heidi lisborg skriver:

Kom så ud til din tante din drillepind...!!! Kan godt forstå dig trinepigen..!!

ja helt ærligt, han må godt snart tage at komme ud nu  er spændt på hvad de siger på svangeramb. i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.