øv hvor troede jeg bare at det var nu (fødsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. september 2011

TrineMine86

hej alle sammen

føler mig godt og grundigt snydt, selvom jeg ved at det er helt normalt at veer kan gå i stå igen..

det hele startede igår morges ved 05.00 tiden, fik indimellem en tur hvor det bare gjorde ondt i ryg/lænd og trak ind over lysken/maven, men det var meget uregelmæssigt og der kunne godt gå 1-2 timer imellem, sådan fortsatte dagen igår..

men igår aftes tager det virkelig til i styrke, og kommer mere jævnt og regelmæssigt og jeg begynder at indse at det sgu nok er veer  wee.. tænker jeg bare.. kom bare an..

går i seng kl 23.00, da jeg tænker at hvis det virkelig er veer, så må jeg hellere få lidt søvn, men kan ikke falde i søvn og ligger bare og venter på den næste hele tiden, der er ca 10 min imellem hver..

men men men så kl 03.00 i nat, så stopper det pludeligt og siden har der ikke været noget.. har idag kun mensturationsmerter og det trækker lidt i lænden.. ØV altså.. håbede lige

andre der har prøvet det samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Janni.

Øv øv, håber virkelig du snart får lov til at føde 

sender lige nogen spande i din retning 

"God arbejdslyst" når tiden er inde for det

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

Janni. skriver:

Øv øv, håber virkelig du snart får lov til at føde 

sender lige nogen spande i din retning 

"God arbejdslyst" når tiden er inde for det

ja det håber jeg også, det kunne nu være så dejligt  tak for alle spandende, de er hermed modtaget og kastet i maven

skal til samtale på sygehuset i morgen, om snak om en evt. igangsættelse, så må vi se hvad de siger

Anmeld

28. september 2011

Bshizzle

Orrrrk Ja.. - Jeg er selv 41+0...

Jeg har tit følt mig snydt, da jeg har rigtig mange plukveer og her for nogle dage siden gjorde de bare hammer NAS og bed i lænden og op i ryggen ud i lårene.. ( minder mig om at kæresten intet kunne spise til aftensmad pga nervøsitet )  
- Men efter en del timer så stoppede det igen..

Jeg er SÅ træt i min krop og nu må den lille spir godt se at komme ud  

Tålmodighed... dette kan anbefales.. for dét skal man virkelig ha

Anmeld

28. september 2011

Janni.

TrineMine86 skriver:

ja det håber jeg også, det kunne nu være så dejligt  tak for alle spandende, de er hermed modtaget og kastet i maven

skal til samtale på sygehuset i morgen, om snak om en evt. igangsættelse, så må vi se hvad de siger

Hvor dejligt, håber dog at din fødsel går i gang af sig selv. 

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

Bshizzle skriver:

Orrrrk Ja.. - Jeg er selv 41+0...

Jeg har tit følt mig snydt, da jeg har rigtig mange plukveer og her for nogle dage siden gjorde de bare hammer NAS og bed i lænden og op i ryggen ud i lårene.. ( minder mig om at kæresten intet kunne spise til aftensmad pga nervøsitet )  
- Men efter en del timer så stoppede det igen..

Jeg er SÅ træt i min krop og nu må den lille spir godt se at komme ud  

Tålmodighed... dette kan anbefales.. for dét skal man virkelig ha

pyhh.. øv altså..

jeg har nemlig ikke prøvet det før, har ikke haft voldsomme plukkeveer eller noget, så troede jo virkelig at det var nu hehe

ihh tålmodighed er ikke min bedste side..

for at vi begge har føder i denne uge..

min krop og virkelig også træt, og min psyke er træt (hvis den kan være det ) det ville være så skønt at få guldklumperne ud og få sin krop tilbage

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

Janni. skriver:

Hvor dejligt, håber dog at din fødsel går i gang af sig selv. 

ja det håber jeg virkelig også, men tror at jeg kan "skræmme" den igang ved at have en tid til igangsættelse hehe

Anmeld

28. september 2011

Toshiba

TrineMine86 skriver:

hej alle sammen

føler mig godt og grundigt snydt, selvom jeg ved at det er helt normalt at veer kan gå i stå igen..

det hele startede igår morges ved 05.00 tiden, fik indimellem en tur hvor det bare gjorde ondt i ryg/lænd og trak ind over lysken/maven, men det var meget uregelmæssigt og der kunne godt gå 1-2 timer imellem, sådan fortsatte dagen igår..

men igår aftes tager det virkelig til i styrke, og kommer mere jævnt og regelmæssigt og jeg begynder at indse at det sgu nok er veer  wee.. tænker jeg bare.. kom bare an..

går i seng kl 23.00, da jeg tænker at hvis det virkelig er veer, så må jeg hellere få lidt søvn, men kan ikke falde i søvn og ligger bare og venter på den næste hele tiden, der er ca 10 min imellem hver..

men men men så kl 03.00 i nat, så stopper det pludeligt og siden har der ikke været noget.. har idag kun mensturationsmerter og det trækker lidt i lænden.. ØV altså.. håbede lige

andre der har prøvet det samme??

selv om det er øv - når det stopper - så vær glad ved det alligevel... min krop havde "narret" mig flere gange - da det så gik rigtigt i gang gik der ikke mere end 3½ time så var hun født - livmoderen havde virkelig arbejdet for sagen inden de rigtige veer kom

Anmeld

28. september 2011

Levi&LilysMor

Hvor spændende , så må vi håbe han bare holder pause idag og går igang igen i aften uden pause

Anmeld

28. september 2011

TrineMine86

Toshiba skriver:

selv om det er øv - når det stopper - så vær glad ved det alligevel... min krop havde "narret" mig flere gange - da det så gik rigtigt i gang gik der ikke mere end 3½ time så var hun født - livmoderen havde virkelig arbejdet for sagen inden de rigtige veer kom

okei, ja det kunne man håbe på skete her også  det var godt nok hurtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.