er der nogle der har prøvet at have...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

SussieThyssen

Simon's moar <3 skriver:

Nope. Det har jeg ringet til min læge og fået her til morgen.

Var også en tur forbi skadestuen i nat, som nok mente jeg var komplet idiot at troppe op der. Hun ville absolut ikke se på den eller give mig noget smertestillende. Som hun sagde: "ring til vagtlægen igen, tag noget smertestillende og gå hjem og sov"
Så stod jeg der, tudede af smerte og følte mig rigtig dum! 

åhh..din lille stakkel.

Foreslog du ham så Bonyl??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Simon's moar <3

SussieThyssen skriver:

åhh..din lille stakkel.

Foreslog du ham så Bonyl??

Nej, det tænkte jeg ikke lige på, tænkte bare på, at jeg sku ha noget smertestillende. Så har fået recept på 400 mg. et eller andet jeg ikke kan huske hvad hedder.

Anmeld

29. september 2011

SussieThyssen

Simon's moar <3 skriver:

Nej, det tænkte jeg ikke lige på, tænkte bare på, at jeg sku ha noget smertestillende. Så har fået recept på 400 mg. et eller andet jeg ikke kan huske hvad hedder.

Jeg håber så det virker, så du kan få lidt ro.

Anmeld

29. september 2011

Laurits'mor

Har du lige født?

Et par måneder efter jeg fødte døjede jeg med mit håndled. Det var som om at mit håndled log tommelfingerled knækkede over og samtidig sov min pegefinger. Det var yderst smertefuldt! Da jeg har psoriasis var jeg sikker på, at jeg var ved at få psoriasisgigt. Lægen mente, at det var i forbindelse med fødselen. Men jeg insisterede på at komme i røgnten, hvilket jeg kom. Men lægen fik (heldigvis) ret - et halvt år efter fødselen var det væk igen.

Jeg har også en veninde, der har haft det, efter hun havde født (anden gang). Med lige så mange smerter.

Ja, det var bare et skud i tågen - det kunne jo være, at det var det samme for dig.

Anmeld

29. september 2011

Simon's moar <3

Laurits'mor skriver:

Har du lige født?

Et par måneder efter jeg fødte døjede jeg med mit håndled. Det var som om at mit håndled log tommelfingerled knækkede over og samtidig sov min pegefinger. Det var yderst smertefuldt! Da jeg har psoriasis var jeg sikker på, at jeg var ved at få psoriasisgigt. Lægen mente, at det var i forbindelse med fødselen. Men jeg insisterede på at komme i røgnten, hvilket jeg kom. Men lægen fik (heldigvis) ret - et halvt år efter fødselen var det væk igen.

Jeg har også en veninde, der har haft det, efter hun havde født (anden gang). Med lige så mange smerter.

Ja, det var bare et skud i tågen - det kunne jo være, at det var det samme for dig.

Det lyder heller ikke rart - men nej, min søn er 25 mdr. 
Vagtlægen sagde også, at jeg skal ha den scannet og sygemeldes indtil det er ovre igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.