Anbefal en god roll-on til gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Zafir

Anonym skriver:

Det lyder jo rigtig godt Hvor kan man købe den henne og hvad koster den?

Altså (tilfældigvis) sælger jeg dem

Hos mig kan du købe dem for 70 kr + porto.

Andre steder på nettet har jeg set dem op til 130 kr.

Du kan bare sige til, så sender jeg en til dig, selvom min netbutik først åbner om en månedstid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

MortilCilas

Jeg brugte en krystal, tror den hedder DO2 eller sådan noget, fra matas. Super god, og jeg lugted kun, hvis jeg havde virkelig svedt, eller været meget nervøs

Anmeld

28. september 2011

lucas<3

jeg brugte/bruger sanex den hvide den virkede på mig

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså (tilfældigvis) sælger jeg dem

Hos mig kan du købe dem for 70 kr + porto.

Andre steder på nettet har jeg set dem op til 130 kr.

Du kan bare sige til, så sender jeg en til dig, selvom min netbutik først åbner om en månedstid.

Tænker lige over det indtil d. 1. så vender jeg tilbage Hvor lang tid holder sådan en og hvad hedder den?

Anmeld

28. september 2011

BellaCiinea

Hmm nu er jeg ikk gravid eller har været det... men sys jeg sveder bare jeg laver det mindste... JeG har haft gode erfaringer med både Sanex, Rexona og Dove...

Anmeld

28. september 2011

Zafir

Anonym skriver:

Tænker lige over det indtil d. 1. så vender jeg tilbage Hvor lang tid holder sådan en og hvad hedder den?

Det hedder deo krystal, krystal deo eller alun krystal. Man kan også få dem opløst i vand i sådan en ryste roll on.

Hvis du har en krystal på den størrelse vi sælger, så bliver den slidt ned i løbet af et år eller halvandet Så det er en rigtig god forretning for køber.

Anmeld

28. september 2011

kirsti

Anonym skriver:

den krystal deo de har i matas (er det vist) den holder en evighed for man bliver bare ved at fylde vand på når den bliver tom. Det kan man gøre indtil der ikke er flere krystaller i

http://www.matas.dk/hudpleje/kropspleje/deodoranter/spray/do2+deo+crystal+spray.aspx?categoryid=216&productid=955

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.