Anbefal en god roll-on til gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Maja88

sanex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Var så lidt, skal måske ned i byen imorgen så ser jeg om den stadig er der, så send mig evt en PB hvis du vil vide mere, ellers ser jeg om jeg kan huske og opdatere herinde

Ihh det må du meget geren Tusind tak, hvor er det bare sødt af dig

Anmeld

27. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

I sidste graviditet brugte jeg Neutral, og kæresten syntes ikke den var god til mig, han syntes at den lugtede at sved når jeg fik den på, på trods af at jeg lige havde været i bad.

Jeg har så været ude at købe den lyserøde fra Derma, men må indrømme at den slet fungere, der går en time, så lugter jeg igen af sved.

Så hvad bruger/brugte i under gravidteten?

Ano

Jeg bruger en fra LeveVis. Den er rigtig god og billig. Brugte ellers en fra Nivea, men den er gået ud af produktion, og er blevet erstattet, men de findes uden parfume og alkohol, og er også ret gode.

Sanex er jeg ikke så vild med. 

Anmeld

28. september 2011

Mille83

Anonym skriver:

Ihh det må du meget geren Tusind tak, hvor er det bare sødt af dig

Har været i søstrene grene og den hedder natural crystal og kostede 19,95 

Anmeld

28. september 2011

Zafir

Jeg bruger deokrystal (Alun) det er kun det aktive stof man bruger i deodoranter i krystal form

Fuldstændig uden tilsætninger og konsveringsmidler osv.
Det har jeg også brugt under graviditet og nu amning.

Anmeld

28. september 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

I sidste graviditet brugte jeg Neutral, og kæresten syntes ikke den var god til mig, han syntes at den lugtede at sved når jeg fik den på, på trods af at jeg lige havde været i bad.

Jeg har så været ude at købe den lyserøde fra Derma, men må indrømme at den slet fungere, der går en time, så lugter jeg igen af sved.

Ano

Jeg har en pink rexona stående som er hammer god 

Ellers den hudfarvede fra sanex er også god

Anmeld

28. september 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Ano

Helt klart Biotherm.. den er helt fantastisk.. den er godt nok dyr men har stået som frisør elev og føntørret hår i 35 graders varme og den fungere bare..

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Jeg bruger deokrystal (Alun) det er kun det aktive stof man bruger i deodoranter i krystal form

Fuldstændig uden tilsætninger og konsveringsmidler osv.
Det har jeg også brugt under graviditet og nu amning.

Det lyder jo rigtig godt Hvor kan man købe den henne og hvad koster den?

Anmeld

28. september 2011

Sujan

Jeg bruger også den fra LeveVis.. Den er god til mig

Anmeld

28. september 2011

Fru Aagaard

Jeg bruger også sanex, den virker bare og lugter aldrig af sved Ellers siger de det sku bare ikke til mig, haha

Ej, sanex den lyserøde/lilla eller hudfarvede - SÅ gode... Har prøvetb alle dem der uden parfumer og parabener osv., men de tager bare ikke min sved i graviditeten.

Har også bbrugt en fra matas med krystaler og uden alt det der pjat, men kan ikke finde den mere - ØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.