Anbefal en god roll-on til gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.615 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Anonym trådstarter

I sidste graviditet brugte jeg Neutral, og kæresten syntes ikke den var god til mig, han syntes at den lugtede at sved når jeg fik den på, på trods af at jeg lige havde været i bad.

Jeg har så været ude at købe den lyserøde fra Derma, men må indrømme at den slet fungere, der går en time, så lugter jeg igen af sved.

Så hvad bruger/brugte i under gravidteten?

Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Jakob'sMor

I sidste graviditet brugte jeg Neutral, og kæresten syntes ikke den var god til mig, han syntes at den lugtede at sved når jeg fik den på, på trods af at jeg lige havde været i bad.

Jeg har så været ude at købe den lyserøde fra Derma, men må indrømme at den slet fungere, der går en time, så lugter jeg igen af sved.

Ano

Jeg brugte sanex, den som er hudfarvet i beholderen

Anmeld

27. september 2011

Mette.

Ano

Jeg brugte og bruger også fortsat sanex, de laver en som er helt uden parfume, den virker rigtig godt synes jeg.  - og tillykke med graviditeten.

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Jakob'sMor skriver:

Jeg brugte sanex, den som er hudfarvet i beholderen

Tak for svar

Er det uden parfume og parabener?

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Jeg brugte og bruger også fortsat sanex, de laver en som er helt uden parfume, den virker rigtig godt synes jeg.  - og tillykke med graviditeten.

Uhh det kunne ske jeg skulle prøve den Er den uden parabener?

Tusind tak

Anmeld

27. september 2011

Mille83

Jeg brugte en sten fra søstrene grene, det var det eneste som kunne tage min lugt under graviditet 

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg brugte en sten fra søstrene grene, det var det eneste som kunne tage min lugt under graviditet 

En sten? Nu bliver jeg helt nysgerrig. Hvad hedder den og hvilken slags sten er det? Er det sådan en krystal roll-on?

Anmeld

27. september 2011

Mille83

Anonym skriver:

En sten? Nu bliver jeg helt nysgerrig. Hvad hedder den og hvilken slags sten er det? Er det sådan en krystal roll-on?

Den var firkantet, kostede 13,-  Mere kan jeg ikke huske, men hold op den virkede...

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Den var firkantet, kostede 13,-  Mere kan jeg ikke huske, men hold op den virkede...

Må da lige prøve at google lidt

Tusind tak for dit svar

Anmeld

27. september 2011

Mille83

Anonym skriver:

Må da lige prøve at google lidt

Tusind tak for dit svar

Var så lidt, skal måske ned i byen imorgen så ser jeg om den stadig er der, så send mig evt en PB hvis du vil vide mere, ellers ser jeg om jeg kan huske og opdatere herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.