Hjælp om potte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2009

Joan ( Smallie )

Altså vi træner heller ikke sådan rigtig endnu men når han nu gerne vil så skal han da helt sikkert have lov til at sidde på potten og så sidder vi der og hygger læser lidt bog eller puster sæbebobler og så syntes han det er sjovt.
Vi har sådan set altid haft den potte til at stå på badeværelset og han har tit siddet på den også da han var noget yngre og så længe han syntes det er sjovt får han lov.

Og ja de bliver ski rigtig store nu.

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Tynen

FÅRK!
Det der kan jeg da næsten ikke overskue
Jeg troede der var læææænge til, så har slet ikke skænket det en tanke.

Men nu hvor vi snakker om det, kan jeg da konkludere med mig selv at jeg nok ville synes at sådan en til at sætte på toilettet ville være lækrest.
Jeg er ikke lige ind the mude til at skulle tømme potte lige i tiden

Anmeld

27. januar 2009

Loggidut

potte har jo været aktuel hele vejen igennem, mest til fortrolighed altså...
Når tif kommer i bad, får hun også lov at sidde på den, og en enkelt gang var der også gevinst, ikke at jeg tror det er bevist.
Lige for tiden kan hun også prutte på komando, hun bliver helt gasblå i hovedet år hendes brødre har pruttet...og hun forsøger på det vildeste at leve op til deres kunnen , så jeg er ikke i tvivl om at de små poder er ved at finde ud af at de har nogle nedre muskler som skal øves med!

til drengene brugte jeg kun potte en enkelt gang, vil jeg tro, og så gik vi til at løfte dem op på det almindelige toilet, og det er gået fint.
Jeg ved så ikke hvorfor jeg synes at tif skal bruge potten noget mere, men det er bare sådan det er for mig nu om dage.

og hun er jo en pige, og har ikke problemer med at ramme potten, så gode råd om potteindkøb har jeg vist ikke.

vi har sådan en almindelig bamsepotte...kan sgu ikke lige huske hvad den hedder...noget med baby, tror jeg nok.

Anmeld

27. januar 2009

bette

vi har både en potte og sådan en til at sætte på sædet på toilettet..
mikkel elsker at sidde på potten selvom han nogen gange sidder helt skævt hehe.... men har endnu ik sat ham på potten uden ble på.. kunne være man skulle prøve.. og se hva han siger til det,.

men tja.... må nok indrømme at daaaaamnnn det går stærkt nu..

Anmeld

27. januar 2009

Joan ( Smallie )

bette skriver:

vi har både en potte og sådan en til at sætte på sædet på toilettet..
mikkel elsker at sidde på potten selvom han nogen gange sidder helt skævt hehe.... men har endnu ik sat ham på potten uden ble på.. kunne være man skulle prøve.. og se hva han siger til det,.

men tja.... må nok indrømme at daaaaamnnn det går stærkt nu..

ja det går sku alt for hurtig med dem lige i tiden. Men har det også bare sådan at når han gerne selv vil skal han også have lov til at sidde på potte og han står pænt stille til at få ble af og sætter sig pænt på potten og når han ikke gider mere får han lov til at rejse sig.
Men det er jo ikke sjovt for ham når han pisser på sig selv. Så skal have fat i en anden potte

Anmeld

27. januar 2009

Lene76

hmmm jeg syntes måske det er for tidligt at begynde med potten.... men ok de små er jo klar på forskellige tidspunkter.

Personligt vil jeg ik bruge potte til mine unger, da de jo alligevel ska lære at det er på wcet der forgår. Mille har lært det også kan Viktor vel osse...

men pøj pøj til jer der er gået igang.

Knus fra Lene som er mega influenza ramt.........

Anmeld

27. januar 2009

Hyner

Ved ikke om nogen af jer kan huske det, men Emma har jo brugt potten i lang tid nu... Og her snakker vi snart ET HALVT ÅR!!!! Men det er nok fordi hun har døjet sådan med den dumme mave... Det har bare været så godt for hende at komme på den potte, og hun hiver den selv frem når det er tid, og bliver hun sat på den bare sådan, ja så tisser hun.... Det er så fedt synes jeg.. Og hun virker også vældig stolt når hun rejser sig og kigger derned... NEIIII, siger hun og klapper....

Men udover min mundbavl, så har jeg købt en "pottestol" (potte med stort ryglæn og regøringsvenlig og udtagelig pottesektion) fra Babybjørn... Den er vi fuld tilfreds med...

Krams Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.