Jeg bliver både trist og glad når jeg læser jeres svar. Jeg kan ikke finde ud af at multi quote så jeg håber i selv ved hvem jeg hentyder til fra kommentarene 
Det med en amme shop,den støtter jeg. Der mangler tilladte steder hvor man ikke skal frygte fordomme eller modbydelige blikke 
Jeg havde heller ikke betalt for min kaffe hvis jeg havde fået kritik for at give mit barn mad..
Hvor er det forfærdeligt at du stoppede amning pga det offentlige skue som sådan
Men jeg må sige at jeg forstår. For nogen kan det være svært at blotte brystet hvis de er meget blufærdige anlagt. Når de så endelig gør det er det med efterfølgene kommentare og onde øjne. Den slags ødelægger lysten til amning 
-Amning er svært nok i forvejen (formoder jeg efter at have læst om revner,sårskorper,hævelse,smerter og ømhed). Jeg forstår ikke at det skal gøres endnu svære at forholde sig til. Min kæreste ønsker amningen lykkedes endnu højere end jegselv gør,men det er jo heller ikke ham der skal blotte sig og tackle hele verdens fordomme. Jeg er spændt på det liv jeg går i møde.Jeg havde også ammet mit barn i omklædningsrummet. Det er et anderledes syn bevares,for i dag er amning efterhånden lige så unaturligt som flasken var for nogle generationer siden. Men jeg havde som du, ammet mit barn!
Hvis det var min 5årige søn der var med i svømmehallen og der ikke var andre til at hjælpe ham i mændenes omklædningsrum,skabsnumrene,kodenøglen ect,så havde jeg også taget ham med indtil kvindernes omklædningsrum.
Tænk at bryster skal være så besværlige på det mest naturlige plan i denne verden?! 
Anmeld