Jeg må made mit barn med flaske,men ikke med bryst diverse steder. Jer der ammer,hvordan giver i jeres børn mad hvis i ikke er tilhængere af flasken? Jeg har et stort ønske om at kunne amme,men at vide at jeg kan ende udenfor i regn og slud med brystet ude mens moderen med flaskebarnet sidder inde på cafeen,den er modbydelig
Såfremt det skulle komme på tale så overvejer jeg at starte en amme kampagne til foråret hvor vi protestere ved at møde op og amme. Amning er naturligt. Men de nyere generationer virker kropsforskrækkede.
Selv i svømmehaller kommer der klager over at drengebørn klæder om ved deres mødre i alderen 5+- 9. Jeg ser det som en naturlig ting at barnet følges med moderen hvis der ikke er andre barnet kan følges med i det andet omklædningsrum. Barnet skal ikke overlades til sig selv,så kritikken med aldersbegrænsning i svømmehaller er jeg også modstander af.
Jeg er i 4 måned og har allerede råmælk løbene. Jeg elsker at tage på cafe,men sidst jeg sad i Illum var der en mor med et lille barn der fik kritik for at amme. Hun blev bedt om at amme barnet et andet sted 

Hvad er jeres erfarringer med at gå på cafe med en sulten baby-som var brystbarn..?
Hvordan blev i behandlet?
Nogen af jer der valgte at droppe amning pga fordomme og tanken om at jeres barn skal sulte hvis det kræver mad mens i er offentlige steder?
Håber på svar.
Hav en god dag piger 
Anmeld