Hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2009

Sebastians Mor

hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Nadi

Min søn er snart 19 mdr og han har sovet med sin flade hovedpude læng, tror han fik den da han kom ind på sit eget værelse at sove og der var han ca 2 mdr. Og han har altså ikke fået flat baghovede.

I barnevognen har han i en periode sove med juniorpuden fordi han var en rigtig puttefis men det er der altså heller ikke sket noget ved.

-Nadia

Anmeld

27. januar 2009

H+S Skjolgborg.

Her brugte jeg en tøjble som jeg bukke som en meget meget tynd pude,
Så købte jeg en lille tynd flad pude så en lidt større pude fra hun var ca 1 å og ca 3 mdr...
Med min søn ca det samme..

Anmeld

28. januar 2009

Sebastians Mor

31. januar 2009

H+S Skjolgborg.

Godt råd mod børn der hoste for begge har astma osv.
Begge min to har haft astmamatisk bromkitis
især min søn indtil han var 5 år fik han msake 3 til 4 gange om dagen nogle gange helt op til 8 gange.Dog det sidste år var det mere 2 gange om dagen og efter behov med den anden.
Men mit råd er...
en skår sort asecemappe med papir i under madrassen
(asecemappe sikkert stave forkert) også en ikke for vildt pude oven på det hele.
Det er guld værre .
Hjalp meget om natten for vores søn de sidste år.
Kendte ikke til det første 1½ år.
Mv Henriette
.

Anmeld

31. januar 2009

H+S Skjolgborg.

p,s..
Har en mere en god tysklands the kan bare ikke husk navne lige nu...
Den er som kamillethe også en slags blomst også god mod en del ting.
Maven hoste osv...
Mv Henriette

Anmeld

31. januar 2009

Lise

Simon har en hovedpude han har sovet med siden han var ca 13 mdr. Det startede egentlig med at vi var hjemme hos mine forældre et par dage, og så havde min mor købt en hovedpude til ham, og så brugte han den - og så fik han også en da vi kom hjem. Og hvorfor ikke - jeg vil da heller ikke undvære min. Det gør jeg så alligevel, for jeg sover jo med Simon hver nat, som ofte har held med at puffe mig ud på kanten og balancere, og så overtager han min store pude, i stedet for hans flade..

Anmeld

31. januar 2009

jolu

Undrer mig over at nogen skriver at deres barn sover på ryggen..... sig mig engang er jeg det eneste menneske som har en søn (13 mdr.) som kegler rundt i sengen, og sjældent ligger i den stilling jeg puttede ham i 12 timer forinden......

Han har ingen hovedpude, og får det heller ikke foreløbig..... Ser slet ingen grund til det....han sover som regel oven på sin dyne,- så den er pude nok for ham......han putter med den....

Anmeld

1. februar 2009

Sebastians Mor

jolu skriver:

Undrer mig over at nogen skriver at deres barn sover på ryggen..... sig mig engang er jeg det eneste menneske som har en søn (13 mdr.) som kegler rundt i sengen, og sjældent ligger i den stilling jeg puttede ham i 12 timer forinden......

Han har ingen hovedpude, og får det heller ikke foreløbig..... Ser slet ingen grund til det....han sover som regel oven på sin dyne,- så den er pude nok for ham......han putter med den....

Nej, min Søn karter også rundt i sengen, kan vende sig op til flere gange i sengen, så han ligger med hovedet i forenden, og ligger tit udstragt i den smalle ende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.