Hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har jeres Barn Hovede Pude?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.717 visninger
28 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Sebastians Mor

Hvad er jeres holdning til Hovedpude?
Hvornår skal man give børn deres hovedpuder, min søn er snart et år og har hørt man giver dem en flad hovedpude?

Hvornår giver man dem dem så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Diana...

Jeg fik at vide at de først skulle have en flad hovedpude når de blev 1 år så her er der ikke købt nogen.

Anmeld

26. januar 2009

malou

Tja... her i Sverige siger min sp at de skal ligge med flad hovedpude fra spæd af. Det er efter de er begyndt at sove på ryggen... så altså lille Victor sover med hovedpude!!

knus malou

Anmeld

26. januar 2009

Diana...

malou skriver:

Tja... her i Sverige siger min sp at de skal ligge med flad hovedpude fra spæd af. Det er efter de er begyndt at sove på ryggen... så altså lille Victor sover med hovedpude!!

knus malou

Skægt som det svinger i de forskellige lande, man burde da tro det var ene børn er jo børn griner.

Knusser

Anmeld

26. januar 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Skægt som det svinger i de forskellige lande, man burde da tro det var ene børn er jo børn griner.

Knusser

smiler... ja og i Tyskland og nedad synes de scandinaviere er underlige fordi vores børn sover ude!!! haha.... helt enig.. underligt der er så megen forskel fra land til land!!!

knuzzar

Anmeld

26. januar 2009

Sebastians Mor

Ja det er faktisk underligt der er så meget forskel

Anmeld

26. januar 2009

Pia.

Mine børn har haft en flad hovedepude, meget tidligt... de har sovet på ryggen, så det har jeg ikke set som noget problem...

Anmeld

26. januar 2009

Heidi.

Ja efter de er blevet 1 år har de fået en pude(flad) Men de sover ikke med dem.. Er nu 2½ og 5½ år. Frederikke gider ikke og Phillipa bruger sine(3 stk) som nussepuder, den ene hedder i øvrigt misser

Anmeld

26. januar 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Ja efter de er blevet 1 år har de fået en pude(flad) Men de sover ikke med dem.. Er nu 2½ og 5½ år. Frederikke gider ikke og Phillipa bruger sine(3 stk) som nussepuder, den ene hedder i øvrigt misser

Nåå hvor sødt.

Anmeld

26. januar 2009

lonemus

Begge mine har fået omkring 1-års alderen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.