Hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Heidi-Godsk skriver:

Ja efter de er blevet 1 år har de fået en pude(flad) Men de sover ikke med dem.. Er nu 2½ og 5½ år. Frederikke gider ikke og Phillipa bruger sine(3 stk) som nussepuder, den ene hedder i øvrigt misser

Hi hi, hvor er hun sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Mine børn har heller ikke haft hovedpude da de var helt små, men har det begge nu. De har nok været omkring 1½ da de fik en.
Min søn smider den dog ofte ud af sengen, så han er åbenbart ikke en stor
fan

Anmeld

26. januar 2009

Honningblomst

Det har mine og har haft det fra de blev født...

Anmeld

26. januar 2009

Sebastians Mor

Heidi-Godsk skriver:

Ja efter de er blevet 1 år har de fået en pude(flad) Men de sover ikke med dem.. Er nu 2½ og 5½ år. Frederikke gider ikke og Phillipa bruger sine(3 stk) som nussepuder, den ene hedder i øvrigt misser

Heh. Sødt--

Min han Karter rundt i sengen og ligger alle vegne så ved ikke om han har brug for en..

Det er bare fordi jeg tænker meget på om jeg skal give ham en her til når han bliver et år.

Anmeld

26. januar 2009

A.

ja en flad pude har han

Anmeld

26. januar 2009

Sebastians Mor

27. januar 2009

Plysbjørnen

Øh ja nok med fare for at blive slagtet så ja begge mine børn har hovedpude og det har de haft fra de blev født... Og det tror jeg ikke de har taget skade af...

Anmeld

27. januar 2009

Sebastians Mor

Tror jheller ikke det skader.

Anmeld

27. januar 2009

DK

Kirstine har astma, og hoster af og til meget om natten. Det hjælper ligesom lidt at hun bliver godt stablet op af store puder. Men så er det jo ikke kun hovedet, men hele overkroppen der ligger opad... Derudover har hun en babypude, som hun ikke kan sove uden, og den har vi altid med når hun skal ud og sove andre steder.

Anmeld

27. januar 2009

trunte89

Sara har også sovet med hovedpude fra helt spæd. (bare en flad en).
Men den ender altid i forenden ret hurtigt i løbet af natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.