Bliver vidst nødt til at sige.... FUCK !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

hyskystar

der ikke andet for end du må teste og finde ud af om du skal være bekymret eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg hopper med på vognen... Test for pokker... alle de tanker du gør dig, kan jo udskyde mens.. og give symptomer, som måske ikke er reelle...

Ellers ville jeg da klart beholde barnet.. i har jo egentlig et godt udgangspunkt, nemlig at i er venner og at i kommer godt ud af det med hinanden, samt han ikke afviser tanken... Så tror der er grobund for at super samarbejde for jeres fælles barn, hvis nu testen er positiv... og hvem ved, måske kærligheden vokser mellem jer og i kan blive en familie med tiden.... kærligheden kan være snu på den måde...

Anmeld

27. september 2011

Muhmi

Skynd dig at teste....

Og selvom i har aftalt bare at være venner, så kunne det jo godt udvikle sig til noget vidunderligt!! Og altså... Endnu mere vidunderligt at han da gerne ville have børn, så er der jo ikke rigtig nogen ko på isen, eller.. Det er der hvis man ikke ser på alle de gode ting du skriver i din beretning....

Anmeld

27. september 2011

Muhmi

Mathias Villads skriver:

Jeg hopper med på vognen... Test for pokker... alle de tanker du gør dig, kan jo udskyde mens.. og give symptomer, som måske ikke er reelle...

Ellers ville jeg da klart beholde barnet.. i har jo egentlig et godt udgangspunkt, nemlig at i er venner og at i kommer godt ud af det med hinanden, samt han ikke afviser tanken... Så tror der er grobund for at super samarbejde for jeres fælles barn, hvis nu testen er positiv... og hvem ved, måske kærligheden vokser mellem jer og i kan blive en familie med tiden.... kærligheden kan være snu på den måde...

Du skrev det meget bedre end mig...

Anmeld

27. september 2011

baby012

TEST'TEST'TEST! ! ! 

om du tester eller ej ændre jo ikke på svaret  

men kan intet galt se i at være kæreste med sin bedste ven .. har jeg selv haft god erfaring med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.