Bliver vidst nødt til at sige.... FUCK !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om dette emne høre til her, men jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal ligge det, har nok mest brug for bare at sige det til nogen jeg ikke kender..

Jeg er bruger her på Baby.dk og har været det længe.. men ønsker at være anonym, lige her i denne latterlige situation...

Men sagen er at: Min x Kæreste og jeg slog op for en måned siden, det varede et år, og vi havde prøvet at blive gravide, hvilket ikke lykkedes, det var nok derfor vores forhold gik i vasken, det fyldte for meget i vores hverdag.. men efter sådan et forhold trænger man til noget opmærksomhed, fordi man pludselig, fra den ene dag til den anden, er alene...

Jeg er lige startet på ny skole, og det er jo altid spændende.. Men ja, jeg kom rigtig hurtigt i snak med en sød dreng fra klassen, jeg tror vi begge havde et godt øje til hinanden på en eller anden måde... men da det var i slutningen af mig og x'ens forhold, blev det selvf holdt på venne plan... lige da vi var gået fra hinanden var jeg så, så dum at ha sex med ham den nye ven der, det er også fint nok, problemet er bare at jeg havde glemt at starte på p-piller igen, havde taget dem hele august, som den første måned i et år, og da jeg så havde hold mens pause, glemte jeg at starte på dem igen, og havde ikke skænket det en tanke før 3 dage efter jeg havde sex med vennen, nu er min mens så 3 dage forsinket, jeg TØR IKKE teste og jeg har regnet på det, og vi har lige ramt ægløsnings perioden, GODT SKUDT!!

Ham vennen, han hedder Christian, det kan jeg godt sige.. Men ja Christian og jeg har det helt vildt godt sammen, og vi er 100 % enige om at vi er venner og ikke mere end det, og det lå vi og snakkede om lige efter sex, og der har intet været siden, men vi er sammen hver dag efter skole, og det er vildt hyggeligt..

Men jeg har snakket med ham om det, han ved det hele og jeg står lidt i den skod situation nu at han gerne vil ha børn snart, så han støtter mig ligemeget hvad jeg vælger, (mest hvis jeg vælger at beholde det HVIS det er der).. jeg har fået en abort én gang før, og det var det værste der nogen sinde er sket for mig, og jeg var faktisk til psykolog efter det, fordi det tog SÅ hårdt på mig...

Så... Jeg er FUCKED, hvad fanden gør jeg tøser, han er gået hen og blevet en af mine bedste venner :/

Knus en virkelig fortvivlet gymnasie elev på snart 19  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Anonym trådstarter

Glemte lige at sige at jeg idag er 4+3 HVIS jeg er gravid, og synes jeg tisser en del mere end jeg plejer og at jeg, næsten hver aften inden jeg skal sove, har kvalme og uro i kroppen ...

Nogle gode råd eller et eller andet opløftende 

Anmeld

27. september 2011

Mig med maven

Er der noget glat med at være kærester med sin bedste ven?

Men kæreste ER min bedste ven...

Du står helt klart i en situation der virker enormt uoverskuelig. Det er der ingen tvivl om.
Men jeg synes du skal skyde alle planer ud af hovedet, ind til du har testet positiv. Så skal du tage stilling til om du vil have barnet eller ej. Og derefter kan Christian tage stilling til hvor meget han vil være en del af det.

Der er ikke andre end jer der kan træffe beslutningen. Men held og lykke

Anmeld

27. september 2011

CamiRon

Test! Du kan alligevel ikke forholde dig 100% til det ene eller andet før du kender facts!

Anmeld

27. september 2011

Benjamins'mor

Jeg synes også du skal teste først. For det er svært at sidde med alle de tanker uden at vide noget.

Anmeld

27. september 2011

twinboys

Hvis jeg var dig ville jeg tage en test, så kan du bagefter bruge energi på at tænke hvad der er mest smart...

Majbritt

Anmeld

27. september 2011

Dinsen

Selv om det ikke er let, så bliver du nød til at tage en test og så tage den der fra.. 

Anmeld

27. september 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om dette emne høre til her, men jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal ligge det, har nok mest brug for bare at sige det til nogen jeg ikke kender..

Jeg er bruger her på Baby.dk og har været det længe.. men ønsker at være anonym, lige her i denne latterlige situation...

Men sagen er at: Min x Kæreste og jeg slog op for en måned siden, det varede et år, og vi havde prøvet at blive gravide, hvilket ikke lykkedes, det var nok derfor vores forhold gik i vasken, det fyldte for meget i vores hverdag.. men efter sådan et forhold trænger man til noget opmærksomhed, fordi man pludselig, fra den ene dag til den anden, er alene...

Jeg er lige startet på ny skole, og det er jo altid spændende.. Men ja, jeg kom rigtig hurtigt i snak med en sød dreng fra klassen, jeg tror vi begge havde et godt øje til hinanden på en eller anden måde... men da det var i slutningen af mig og x'ens forhold, blev det selvf holdt på venne plan... lige da vi var gået fra hinanden var jeg så, så dum at ha sex med ham den nye ven der, det er også fint nok, problemet er bare at jeg havde glemt at starte på p-piller igen, havde taget dem hele august, som den første måned i et år, og da jeg så havde hold mens pause, glemte jeg at starte på dem igen, og havde ikke skænket det en tanke før 3 dage efter jeg havde sex med vennen, nu er min mens så 3 dage forsinket, jeg TØR IKKE teste og jeg har regnet på det, og vi har lige ramt ægløsnings perioden, GODT SKUDT!!

Ham vennen, han hedder Christian, det kan jeg godt sige.. Men ja Christian og jeg har det helt vildt godt sammen, og vi er 100 % enige om at vi er venner og ikke mere end det, og det lå vi og snakkede om lige efter sex, og der har intet været siden, men vi er sammen hver dag efter skole, og det er vildt hyggeligt..

Men jeg har snakket med ham om det, han ved det hele og jeg står lidt i den skod situation nu at han gerne vil ha børn snart, så han støtter mig ligemeget hvad jeg vælger, (mest hvis jeg vælger at beholde det HVIS det er der).. jeg har fået en abort én gang før, og det var det værste der nogen sinde er sket for mig, og jeg var faktisk til psykolog efter det, fordi det tog SÅ hårdt på mig...

Så... Jeg er FUCKED, hvad fanden gør jeg tøser, han er gået hen og blevet en af mine bedste venner :/

Der er ikke andet at gøre end at teste og så tage den derfra - håber på det bedste

Anmeld

27. september 2011

klmf

Test! Så kan du tage bekymringerne derfra...

(Men at få et barn med et menneske man holder af, selvom det kun er platonisk, er vel ikke det allerværste der kunne ske??)

Anmeld

27. september 2011

M&N

Anonym skriver:

Jeg ville også teste hvis jeg var dig. Så kan du altid forholde dig til det andet bagefter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.