hjælp piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg har idag opdaget en knude/kugle på hånden lige over håndledet, i det skykke hvor pegefingeren sidder, altså 2 cm ca fra håndledet. Den er hård, så jeg kan ikke presse ned i den, og den gør overhoved ikke ondt . hvad tror i det er? det bekymre mig ret meget

Måske en fedtknude? tror ikke det er noget slemt, men prøv at tage til læge hvis det bekymre dig, men tror slet ikke der er noget at være bekymret for :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

hende-nanna

Anonym skriver:

tusd tak (: vis nu vi siger at det er sådan en hvor lang tid går der så før man skl opereres? de der 14 dage eller?

Altså du skal til lægen, for de skal give dig en henvisning til sygehuset. Så får du så et brev fra sygehuset til indkaldelse, hvor de vil kigge på den. Så bliver du højest sandsynlig opereret og derefter går der 14 dage før du kan bruge din hånd helt normalt igen :-)

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

nannafrederiksen skriver:

Altså du skal til lægen, for de skal give dig en henvisning til sygehuset. Så får du så et brev fra sygehuset til indkaldelse, hvor de vil kigge på den. Så bliver du højest sandsynlig opereret og derefter går der 14 dage før du kan bruge din hånd helt normalt igen :-)

okay tak for dit svar

Anmeld

26. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

tak for svar er bare temmelig meget mand hvad sådan noget angård . tror straks det er livsfarligt, hihi. kunne nærmest ikke få vejret da jeg opdagede den haha, jeg ringer til lægen imorgen tidlig

Så skulle du have set mig, da jeg i sommer pludseligt opdagede sådan en under den ene fod
Min gjorde dog afsindigt ondt. Min var vist nok opstået pga af noget senebetændelse og forsvandt heldigvis efter en 3-4 uger.
Men vi er vel alle lidt pylrede når det kommer til stykket

Anmeld

26. september 2011

baby012

Anonym skriver:

tak for dit svar .. jeg tænkte også strakt at jeg har kræft og jeg skal dø nu haha, jeg er minder ufattelig meget om en mand hvad det angård . kunne nærmest ikke få vejret da jeg opdagede den

sådan havde jeg det også, men var heldigvis uskadeligt  

- men ville alligevel lige smutte forbi lægen, det frygteligt at leve i uvished .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.