hjælp piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.476 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har idag opdaget en knude/kugle på hånden lige over håndledet, i det skykke hvor pegefingeren sidder, altså 2 cm ca fra håndledet. Den er hård, så jeg kan ikke presse ned i den, og den gør overhoved ikke ondt . hvad tror i det er? det bekymre mig ret meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

hende-nanna

Kunne det være en seneknude? :-)

Anmeld

26. september 2011

hende-nanna

Anonym skriver:

Jeg har idag opdaget en knude/kugle på hånden lige over håndledet, i det skykke hvor pegefingeren sidder, altså 2 cm ca fra håndledet. Den er hård, så jeg kan ikke presse ned i den, og den gør overhoved ikke ondt . hvad tror i det er? det bekymre mig ret meget

Citerer lige, så du får en notifikation om at jeg har svaret :-D

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

nannafrederiksen skriver:

Kunne det være en seneknude? :-)

det ved jeg ikke . har aldrig prøvet det før

Anmeld

26. september 2011

hende-nanna

Anonym skriver:

det ved jeg ikke . har aldrig prøvet det før

Hvis det er en hård kugle, som er hævet men ikke er øm, vil jeg tro det er en seneknude :-)

Det er ikke farligt, men skal opereres væk, da det er til gene for udførsel af selv daglige gøremål - og specielt hvis du går til sport. Du kan google det for mere information :-) 

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Hvis det er en hård kugle, som er hævet men ikke er øm, vil jeg tro det er en seneknude :-)

Det er ikke farligt, men skal opereres væk, da det er til gene for udførsel af selv daglige gøremål - og specielt hvis du går til sport. Du kan google det for mere information :-) 

hvor hurtigt forgård sådan noget? og kan ikke finde noget på google.

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

den er på størrelse med en en krone vil jeg tro, og den er ca 0.5 cm høj

Anmeld

26. september 2011

tithi

Anonym skriver:

På den ene hånd eller begge? er det kommet pludselig?

Hvis jeg mærker på mine egne hænder der hvor du beskriver har jeg også en lille hård forhøjning, jeg er ret overbevist om det bare er sådan min anatomi er

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

tithi skriver:

På den ene hånd eller begge? er det kommet pludselig?

Hvis jeg mærker på mine egne hænder der hvor du beskriver har jeg også en lille hård forhøjning, jeg er ret overbevist om det bare er sådan min anatomi er

kun på den ene, og det var der imorges da jeg stod op det har aldrig været der før.

Anmeld

26. september 2011

tithi

I så tilfælde ville jeg få en tid hos lægen, bare for lige at få det tjekket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.