er der en chance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Mauser.

Anonym skriver:

okay. uuuuuh det blir spændende! 

Jeg kan næsten ikke vente 

men jeg vil prøve ikke at sætte mine forventninger for højt... det er jo mega heldigt hvis det virkelig er lykkes!

hvis ikke der er gevinst i denne måned, må jeg hellere få købt nogle ÆL tests og prøve din metode af  

Jeg syntes at du skal prøve (; den virkede her ihvertfald, selvom vi jo faktisk kun sexede 3 gange den måned ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Altså jeg ved godt man siger at man bliver gravid når man har ÆL, men jeg blev altså gravid 5-6 dage efter min mens var stoppet. Det kan kun have været der jeg blev gravid fordi vi vist ikke havde sex i de næste 14 dage. Så, man BEHØVER ikke ramme ÆL

årh det var tidligt! hehe jamen vi havde jo ihvertfald sex 5-6 dage efter min mens, så håber godt nok jeg er lige så heldig! 

men det der er sket hos dig, må være at du har haft en rigtig tidlig ÆL. Altså du har helt sikkert haft ÆL, for ellers ville du umuligt kunne være blevet gravid (da der jo skal et æg + en sædcelle til ) og det æg har jo allerede løsnet sig rigtig tidligt i din cyklus så. altså allerede på 5-6 dagen åbenbarn 

jeg har nemlig læst mig frem til at man siger at sådan generelt på ligger kvinders ÆL dag på 12-14 dagene i ens cylklus, men nogle kvinder kan godt få enten meget sen eller tidlig ÆL, og det må være det som er sket med dig  

jeg håber inderligt at min ÆL måske også falder lidt tidligt, for så er der jo rigtig gode chancer for at vi har ramt den! 

Anmeld

26. september 2011

TWT

så vidt jeg forstår, så havde i sex fra den dag din mens stoppede, og 12 dage frem. 

Og ÆL ligger 12-14 dage efter mens START. Derfor vil jeg mene at du har en go chance, hvis du altså fik ÆL (man får ikke nødvendigvis ÆL hver md)

for dig 

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

så vidt jeg forstår, så havde i sex fra den dag din mens stoppede, og 12 dage frem. 

Og ÆL ligger 12-14 dage efter mens START. Derfor vil jeg mene at du har en go chance, hvis du altså fik ÆL (man får ikke nødvendigvis ÆL hver md)

for dig 

nej desværre ikke 12 dage frem fra min mens sluttede... jeg har talt 12 dage frem fra min sidste mens start.

altså, vi nåede at have sex i 8 dage hvis man tæller fra mens stoppede...

puha det blir indviklet nu... haha

men altså min ÆL burde falde på 12-14 dagen efter min sidste mens START nemlig ja. og hvis man tæller fra dens start så nåede vi at sexe til min cyklus dag nr 12 - gir det mening?  

Anmeld

26. september 2011

TWT

Anonym skriver:

nej desværre ikke 12 dage frem fra min mens sluttede... jeg har talt 12 dage frem fra min sidste mens start.

altså, vi nåede at have sex i 8 dage hvis man tæller fra mens stoppede...

puha det blir indviklet nu... haha

men altså min ÆL burde falde på 12-14 dagen efter min sidste mens START nemlig ja. og hvis man tæller fra dens start så nåede vi at sexe til min cyklus dag nr 12 - gir det mening?  

Nåre sådan :p 

havde forstået det helt anderledes

for dig 

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Nåre sådan :p 

havde forstået det helt anderledes

for dig 

mange tak - og i lige måde! 

men tror du stadig der er en chance for at vi har været heldige at nå det? (det fik jeg ikke helt fat i... 

Anmeld

26. september 2011

TWT

Anonym skriver:

mange tak - og i lige måde! 

men tror du stadig der er en chance for at vi har været heldige at nå det? (det fik jeg ikke helt fat i... 

Tak skal du have  

Det er svært at sige, synes jeg. Det er jo ikke hver md. man får ÆL. Men hvis du har haft ÆL denne periode, vil jeg mene der er en fin chance for det. Da sædcellen jo godt kan leve et par dage

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Tak skal du have  

Det er svært at sige, synes jeg. Det er jo ikke hver md. man får ÆL. Men hvis du har haft ÆL denne periode, vil jeg mene der er en fin chance for det. Da sædcellen jo godt kan leve et par dage

uh det håber jeg virkelig inderligt! 

Anmeld

26. september 2011

TWT

Anonym skriver:

uh det håber jeg virkelig inderligt! 

Anmeld

26. september 2011

lycly

Anonym skriver:

årh det var tidligt! hehe jamen vi havde jo ihvertfald sex 5-6 dage efter min mens, så håber godt nok jeg er lige så heldig! 

men det der er sket hos dig, må være at du har haft en rigtig tidlig ÆL. Altså du har helt sikkert haft ÆL, for ellers ville du umuligt kunne være blevet gravid (da der jo skal et æg + en sædcelle til ) og det æg har jo allerede løsnet sig rigtig tidligt i din cyklus så. altså allerede på 5-6 dagen åbenbarn 

jeg har nemlig læst mig frem til at man siger at sådan generelt på ligger kvinders ÆL dag på 12-14 dagene i ens cylklus, men nogle kvinder kan godt få enten meget sen eller tidlig ÆL, og det må være det som er sket med dig  

jeg håber inderligt at min ÆL måske også falder lidt tidligt, for så er der jo rigtig gode chancer for at vi har ramt den! 

Ja, du har nok ret der er jo noget med et æg og en sædcelle der skal parres Men håber da du er ligeså heldig ! 

Jeg troede endda at jeg var smart, for vi prøvede IKKE at blive gravide, men vi havde ubeskyttet sex. Så vi gjorde alt for ikke at ramme ægløsningen, netop fordi vi ikke brugte beskyttelse. Gjorde vi jo så alligevel Så håber virkelig I har ramt ÆL, nu når I rent faktisk prøve !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.