LunaLykke skriver:
Altså jeg ved godt man siger at man bliver gravid når man har ÆL, men jeg blev altså gravid 5-6 dage efter min mens var stoppet. Det kan kun have været der jeg blev gravid fordi vi vist ikke havde sex i de næste 14 dage. Så, man BEHØVER ikke ramme ÆL 
årh det var tidligt! hehe jamen vi havde jo ihvertfald sex 5-6 dage efter min mens, så håber godt nok jeg er lige så heldig! 
men det der er sket hos dig, må være at du har haft en rigtig tidlig ÆL. Altså du har helt sikkert haft ÆL, for ellers ville du umuligt kunne være blevet gravid (da der jo skal et æg + en sædcelle til
) og det æg har jo allerede løsnet sig rigtig tidligt i din cyklus så. altså allerede på 5-6 dagen åbenbarn 
jeg har nemlig læst mig frem til at man siger at sådan generelt på ligger kvinders ÆL dag på 12-14 dagene i ens cylklus, men nogle kvinder kan godt få enten meget sen eller tidlig ÆL, og det må være det som er sket med dig
jeg håber inderligt at min ÆL måske også falder lidt tidligt, for så er der jo rigtig gode chancer for at vi har ramt den! 
Anmeld