er der en chance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen!

vi prøver på at lave en bette baby og havde i denne cyklus sex fra den dag hvor min mens stoppede og så 12 dage frem (hver dag) desværre blev vi begge to angrebet af svamp forneden, og vi måtte derfor stoppe med at sexe, da ingen af os kunne holde det ud....  

Det er jo mega ærgeligt, da vi have tænkt os at have sex hver eneste dag i denne måned for at være sikker på at ramme ÆL. 

men nu har jeg googlet hele dagen og nu kan jeg så læse mig frem til at vi måske alligevel kan være heldige at det sex vi nåede var nok? 

altså at jeg måske allerede har haft ÆL på dag 12? og at sædcellerne kan leve oppe i livmoderen i 3-5 dage? HVIS de kan det, så er der måske alligevel en chance for at det er lykkes os at blive gravide i denne måned???

jeg har ikke den vilde forstand på det, men måske nogle kloge kvinder herinde kan hjælpe?

Det skal lige siges at jeg ingen idé har om hvor lang min normale cyklus er... jeg havde en SA for nogle måneder siden, og min mens kører nu sit eget ræs.... 

Venter spændt på svar fra nogle af jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Anonym

Det samme skete for min kæreste og jeg, at vi fik svamp - vi må have været lidt for ivrige haha
Men jeg blev gravid - dog for at miste senere, meeeen, det var ingen hindring for at blive gravid hvert fald og ja, ægløsning er ca 12-14 dage efter mens start..

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det samme skete for min kæreste og jeg, at vi fik svamp - vi må have været lidt for ivrige haha
Men jeg blev gravid - dog for at miste senere, meeeen, det var ingen hindring for at blive gravid hvert fald og ja, ægløsning er ca 12-14 dage efter mens start..

øv er rigtig ked af at i også mistede....  det er bare SÅ hårdt... 

er du blevet gravid igen så?

ja jeg kan læse at ÆL normalt ligger på 12-14 cyklus dag. SÅ jeg HÅÅÅÅBER virkelig at vi alligevel har nået at ramme det! selvom vi jo kun nåede til og med dag 12, så har de små bæster jo måske overlevet deroppe? 

er også glad for at høre at svampen ikke påvirker en evt graviditet! det havde jeg nemlig også tænkt over...

hold kæft jeg blev gal da jeg opdagede at vi havde fået det...  hvorfor skal ALLE odds bare være imod os hele tiden... 

Anmeld

26. september 2011

Mauser.

Det tror jeg skam sagtens at du kan være (; men jeg ville nu ikke sexe hver dag, der er mange myter og teorier om hvad der er godt for sædkvaliteten osv. vi sexede hver dag i nogle måneder og der skete intet, en måned holdte vi os fra hinanden indtil jeg fik positiv æg test. så sexede vi tre dage. Så var den i hus

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Det tror jeg skam sagtens at du kan være (; men jeg ville nu ikke sexe hver dag, der er mange myter og teorier om hvad der er godt for sædkvaliteten osv. vi sexede hver dag i nogle måneder og der skete intet, en måned holdte vi os fra hinanden indtil jeg fik positiv æg test. så sexede vi tre dage. Så var den i hus

ej hvor dejligt for jer! Stort tillykke med den (snart) ny ankommende baby 

okay jeg vidste slet ikke at sæden kunne blive "dårlig" af at have sex hver dag.... jeg troede at den bedste taktik var at køre på hver dag 

Hvis denne teori passer så er det jo nok ikk så godt for os... da vi jo nåede at have sex hver dag indtil vi fik svamp...

men jeg tænker bare meget på om det mon var nok med det vi nåede... for hvis nu min ÆL har været på dag 14 så er chancen jo ikk særlig stor...  

men gud hvor jeg håber! 

går der ca 2 uger før et evt befrugtet æg sætter sig fast så? bare for at have en idé om hvornår jeg kan teste 

Anmeld

26. september 2011

Mauser.

Anonym skriver:

ej hvor dejligt for jer! Stort tillykke med den (snart) ny ankommende baby 

okay jeg vidste slet ikke at sæden kunne blive "dårlig" af at have sex hver dag.... jeg troede at den bedste taktik var at køre på hver dag 

Hvis denne teori passer så er det jo nok ikk så godt for os... da vi jo nåede at have sex hver dag indtil vi fik svamp...

men jeg tænker bare meget på om det mon var nok med det vi nåede... for hvis nu min ÆL har været på dag 14 så er chancen jo ikk særlig stor...  

men gud hvor jeg håber! 

går der ca 2 uger før et evt befrugtet æg sætter sig fast så? bare for at have en idé om hvornår jeg kan teste 

Jep (; du skal teste når din mens udebliver, så vent lige et par dage ekstra .. Jeg testede svagt positiv 3 dage over tid
Jamen det var min læges teori, at man skulle holde sig indtil da, ikke at jeg siger at den virker og at det er korrekt, men den virkede her med det samme ihvertfald ..

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Jep (; du skal teste når din mens udebliver, så vent lige et par dage ekstra .. Jeg testede svagt positiv 3 dage over tid
Jamen det var min læges teori, at man skulle holde sig indtil da, ikke at jeg siger at den virker og at det er korrekt, men den virkede her med det samme ihvertfald ..

okay. uuuuuh det blir spændende! 

Jeg kan næsten ikke vente 

men jeg vil prøve ikke at sætte mine forventninger for højt... det er jo mega heldigt hvis det virkelig er lykkes!

hvis ikke der er gevinst i denne måned, må jeg hellere få købt nogle ÆL tests og prøve din metode af  

Anmeld

26. september 2011

Anonym

Nej, jeg er ikke gravid igen, er først lige færdig med at abortere. Jeg har læst meget forskelligt om hvor tit man skal sexe.. kvaliteten bliver ikke dårlig af at gøre det hver dag, der er bare en mindre "mængde" at gøre godt med Vi gjorde det hver dag - og det vil vi gøre igen når vi er klar! (man skal bare ikke gøre det flere gange om dagen, har jeg læst )

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej, jeg er ikke gravid igen, er først lige færdig med at abortere. Jeg har læst meget forskelligt om hvor tit man skal sexe.. kvaliteten bliver ikke dårlig af at gøre det hver dag, der er bare en mindre "mængde" at gøre godt med Vi gjorde det hver dag - og det vil vi gøre igen når vi er klar! (man skal bare ikke gøre det flere gange om dagen, har jeg læst )

ja der er sikkert mange forskellige meninger om hvad der er godt og skidt.... 

jeg synes bare det er ret svært at vide hvornår man har ÆL, og netop derfor blev min kæreste og jeg enige om at den sikreste metode var at have sex hver dag 

jeg håber at både du og jeg snart kan få den glæde igen at stå med en positiv test! og så har de små spirer bare at blive der denne gang! 

Anmeld

26. september 2011

lycly

Altså jeg ved godt man siger at man bliver gravid når man har ÆL, men jeg blev altså gravid 5-6 dage efter min mens var stoppet. Det kan kun have været der jeg blev gravid fordi vi vist ikke havde sex i de næste 14 dage. Så, man BEHØVER ikke ramme ÆL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.