Fra soveværelse til eget værelse, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

M&M's Mor

Her kom begge på eget værelse fra de var 3 mdr...deres værelser ligger lige op af vores soveværelse...de har begge sovet i vugge ved siden af vores seng så de har kun ligget op hygget imellem os men når de har skulle sove har de fra start ligget for sig selv så vi har ingen problemer haft da de blev flyttet på eget værelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Janni.

Silas flyttede på eget værelse omkring de 2 mdr. Da holdte jeg med at amme, fordi han spiste 240 ml mme ved siden af amningen. Kort tid efter flyttede han på eget værelse, da han vågnede ved at vi snorkede og han vækkede mig ved at knirke. 

Fra første nat på værelset sov han igennem og har gjort det siden med ganske få undtagelser 

Inden han flyttede på eget værelse var han selvfølgelig vant til at sove i sin egen seng. 

Anmeld

26. september 2011

MetteT

EmmaJosephine skriver:

Vores datter var lige omkring de 2-3 måneder.. Hun kunne sagtens sove i egen seng, så det var bare med at få hende der ind hurtigst muligt, da jeg havde svært ved at sove, da hun var i samme rum, da jeg vågnede af alle hendes små lyde .. Jeg tror, at vi alle tre sov bedst, da hun kom ind på hendes eget værelse

Præcis sådan var det også her... Med begge børn... 

Knus Mette

Anmeld

26. september 2011

Sommersko

Min første datter var 7 uger gammel, hun sov igennem, og værelset så lige op af vores.

Fødte igen i maj og hun kom på sit eget værelse i starten af august så omkring de 3 måneder.

Begge gange er gået fuldstændig problemfrit + moren sover meget bedre, da hun ikke vågner ved hver en lille sove-lyd

Anmeld

26. september 2011

NinaNymannMadsen

ca 9 måneder. men hun sov stadig inde ved os en gang imellem. det tog lidt tid at vende hende til at mor og far ikk sov sammen med hende mere.

nu er hun 2 og sover kun på eget værelse med mindre hun vågner meget tidligt så har hun indtil videre kommet ind til os, hvilket er slut når lillesøster kommer da hun så tager den plads der er i sengen tilbage. så vi skal ha fundet et alternativ til hvad vi så gør hvis det er.

vi har også gjort at hvis hun har været meget syg sov hun ved os så vi kunne holde øje med hende.

Anmeld

26. september 2011

birthee

Frederik var over 1 år da han kom på eget værelse at sove... Caroline bliver 6 mdr. på søndag, og kunne snildt sove på eget værelse - desværre har vi ikke et værelse endnu hun kan komme ind og sove på, så det kan ikke lade sig gøre...  er ellers sikker på vi alle ville sove meget bedre, hvis hun kunne sove på eget værelse...

Anmeld

26. september 2011

sne190810

MIn datter er 13 måneder, og sover stadigvæk sammen med os.

Jeg har ingen fremtidige planer om at flytte hende i et andet rum, og vi sover nu ganske fint alle sammen selvom vi sover i samme rum

Jeg elsker det, og syntes det er rart at have hende forholdvis tæt på mig, at jeg kan høre hvis der er noget i løbet af natten, samt at jeg syntes hun stadigvæk er lille

Anmeld

26. september 2011

Brams

Lærke blev flyttet i egen seng og på eget værelse da hun var 6 mdr.

Det blev på det tidspunkt, fordi min mand havde nogle dage fri og så tænkte vi at hvis hun nu vågnede helt vildt mange gange, så var det rart at vi begge var der til at tage hende. Blev dog gjort helt til skamme, da hun fra første dag bare sov

Jeg kunne godt have beholdt hende lidt længere, jeg savnede hende helt vildt, men vi fik alle en bedre nattesøvn af det

Anmeld

26. september 2011

felicity

sne190810 skriver:

MIn datter er 13 måneder, og sover stadigvæk sammen med os.

Jeg har ingen fremtidige planer om at flytte hende i et andet rum, og vi sover nu ganske fint alle sammen selvom vi sover i samme rum

Jeg elsker det, og syntes det er rart at have hende forholdvis tæt på mig, at jeg kan høre hvis der er noget i løbet af natten, samt at jeg syntes hun stadigvæk er lille

Anmeld

26. september 2011

Mille83

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger..
Som overskriften siger, hvornår kom jeres små poder på eget værelse og sove?
Vi gik fra Maja sov i vores seng, til sin tremmeseng for enden af vores seng for ca 3 mdr siden.. Nu er det så jeg overvejer lidt, at hun skal ind på sit eget værelse og sove, både for hendes men også for min skyld, for når mig og Mike går i seng så vågner hun jo, og kun nogle gange sover hun videre andre gange vil hun op og så kan jeg sidde til kl 2 om natten.. Og kan ikke en gang vende mig eller noget uden og være ved og vække hende, så tænker lidt det kunne være godt for os begge?

Men hvad siger i piger, hvornår gjorde i det, hvordan gjorde i det og har jeg ret i det er ved og være på tide eller er hun for lille? hun er 7 mdr, snart 8..

- Malene&Maja

Vi "smed" Nicoline på eget værelse da hun var 3 mdr  - hun vågnede om natten, men kun pga. vi larmede, hun var stoppet på det tidspunkt med og spise om natten, så da hun endelig kom på eget værelse fik vi en nattesøvn.....

Det var simpelthen vores skyld hun vågnede mange gange i løbet af natten.....Så jeg er rigtig glad for vi gjorde det på den måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.