Fra soveværelse til eget værelse, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel var jeres små da de kom på eget værelse? Uddyb gerne..

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.580 visninger
30 svar
1 synes godt om
26. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..
Som overskriften siger, hvornår kom jeres små poder på eget værelse og sove?
Vi gik fra Maja sov i vores seng, til sin tremmeseng for enden af vores seng for ca 3 mdr siden.. Nu er det så jeg overvejer lidt, at hun skal ind på sit eget værelse og sove, både for hendes men også for min skyld, for når mig og Mike går i seng så vågner hun jo, og kun nogle gange sover hun videre andre gange vil hun op og så kan jeg sidde til kl 2 om natten.. Og kan ikke en gang vende mig eller noget uden og være ved og vække hende, så tænker lidt det kunne være godt for os begge?

Men hvad siger i piger, hvornår gjorde i det, hvordan gjorde i det og har jeg ret i det er ved og være på tide eller er hun for lille? hun er 7 mdr, snart 8..

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Mette.

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger..
Vi gik fra Maja sov i vores seng, til sin tremmeseng for enden af vores seng for ca 3 mdr siden.. Nu er det så jeg overvejer lidt, at hun skal ind på sit eget værelse og sove, både for hendes men også for min skyld, for når mig og Mike går i seng så vågner hun jo, og kun nogle gange sover hun videre andre gange vil hun op og så kan jeg sidde til kl 2 om natten.. Og kan ikke en gang vende mig eller noget uden og være ved og vække hende, så tænker lidt det kunne være godt for os begge?

Men hvad siger i piger, hvornår gjorde i det, hvordan gjorde i det og har jeg ret i det er ved og være på tide eller er hun for lille? hun er 7 mdr, snart 8..

- Malene&Maja

Jeg tror sagtens i kan lade hende sove på eget værelse. Emilie kom allerede ind på hendes, dog tæt på vores soveværelse, da hun var 3 måneder, netop fordi vi vækkede hinanden. Det hjalp meget da hun kom ind til sig selv, så vi ikke forstyrrede hinanden, så prøv jer frem. det kan jo ikke gå værre end i må flytte hende tilbage, hvis i ikke synes det går alligevel. 

Anmeld

26. september 2011

kirsti

Noah kom på eget værelse da han var 3 ca

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

Hej piger..

- Malene&Maja

Madeleine kom på eget værelse da hun var 3½ mdr.
Der fik vi det gjort klar og færdig, og inden da startede hun ud med at sove i arm med mig, og så over i liften da hun var 2 mdr og videre over i tremmesengen, til hun flyttede helt ind på værelset

Anmeld

26. september 2011

Palaja

Marie er 13 mdr og er lige flyttet på eget værelse. Har stemt 12 mdr da du ikke har en valgmulighed for 12 mdr+

Anmeld

26. september 2011

Chewy

Jeg synes, I skal lægge hende ind på sit eget værelse både for jeres og ikke mindst hendes skyld. Vores søn kom hurtigt ind på eget værelse, både fordi han sov uroligt og vækkede mig og fordi jeg havde en fornemmelse af, at han sov så uroligt, fordi vi var i rummet til at forstyrre hans søvn. Det er blevet meget bedre efter, han er kommet på eget værelse. Så her har det været godt for både mor og søn

Held og lykke med det

Anmeld

26. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Chewy skriver:

Jeg synes, I skal lægge hende ind på sit eget værelse både for jeres og ikke mindst hendes skyld. Vores søn kom hurtigt ind på eget værelse, både fordi han sov uroligt og vækkede mig og fordi jeg havde en fornemmelse af, at han sov så uroligt, fordi vi var i rummet til at forstyrre hans søvn. Det er blevet meget bedre efter, han er kommet på eget værelse. Så her har det været godt for både mor og søn

Held og lykke med det

Tak tror også det er bedst, bare lidt trist og underligt hun ikke vil være lige for enden af sengen..  

Og det er ikke et problem og vågne af babyalarmen?

Anmeld

26. september 2011

MLT

Vores datter var lige omkring de 2-3 måneder.. Hun kunne sagtens sove i egen seng, så det var bare med at få hende der ind hurtigst muligt, da jeg havde svært ved at sove, da hun var i samme rum, da jeg vågnede af alle hendes små lyde .. Jeg tror, at vi alle tre sov bedst, da hun kom ind på hendes eget værelse

Anmeld

26. september 2011

Chewy

Tak tror også det er bedst, bare lidt trist og underligt hun ikke vil være lige for enden af sengen..  

Og det er ikke et problem og vågne af babyalarmen?

Hans værelse ligger klods op af vores soveværelse, så kan sagtens høre ham selvom både døren ind til ham og døren ind til soveværelset er lukket. Så har faktisk ikke prøvet det. Du tror ikke, at du kan høre hende uden alarm? Tænker bare at der vil være mange gange, hvor den måske giver lyd fra sig uden hun har brug for dig, og så vil du jo vågne mange gange....

Anmeld

26. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Chewy skriver:

Hans værelse ligger klods op af vores soveværelse, så kan sagtens høre ham selvom både døren ind til ham og døren ind til soveværelset er lukket. Så har faktisk ikke prøvet det. Du tror ikke, at du kan høre hende uden alarm? Tænker bare at der vil være mange gange, hvor den måske giver lyd fra sig uden hun har brug for dig, og så vil du jo vågne mange gange....

tror jeg desværre ikke stuen ligger mellem vores værelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.