Update på "Ved ikke om det er veer eller mavekneb"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Frøken J.

Jeg svarer jer lige senere, piger. Er helt færdig, og vil prøve at sove lidt videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Frøken J.

ano14316 skriver:

Ville bare lige give dig et KÆMPE 

Det er bare røv at have det sådan.. 

Og så få lidt varme på ryggen, for ligegyldigt om det er det ene eller det andet, så lindre det.. 

Tusind tak! Vil prøve det ad

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

nej disse ture har jeg haft 2 af i min graviditet og F..k hvor gør det bare ondt altså, jeg vred og skreg mig næsten af smerte, kæresten blev vildt bange og troede da jeg var ved at dø  

men det viste sig også bare at være mavekneb eller et eller andet, fandt aldrig ud af hvad det skyldtes, men hold da op ja, jeg var også sikker på at det måtte være veer, for har da aldrig prøvet noget der gør så ondt..

men synes godt nok det er længe du har haft det sådan.. de to gange jeg har haft det sådan, der har det kun været i et par timer og så kom der lidt ro igen, men jeg kastede også op et par gange, men tror simpelthen at det var pga smerter..

håber snart du får det bedre søde og så husk at få hvilet dig rigtig meget og få lidt at spise, så der kan komme lidt ro på maven

Uf, så er det ikke kun mig der har prøvet det! Men ja, præcis. Det er bare en hel ubeskrivelig smerte!! Og jeg kastede jo også op en enkelt gang, men det skyldtes helt sikkert, at det gjorde så sindssygt ondt. Puha! Jeg tænkte nemlig også mavekneb, men plejer man så ikke at få dårlig mave eller sådan noget?

Har fået det LIDT bedre efter en lur, men ikke sådan helt vildt.. Og tak

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

Maja_4000 skriver:

Ville bare lige give et 

Tag et laaangt varmt bad .. Synes det hjalp meget mod smerter .. Og prøv at sove .. Det kan være du får hende i armene snart jo  

Tusind tak! Har ordnet luren nu, nu vil jeg tage mit et langt bad. Føler mig også lidt vammel at se på, så det er nok meget godt under alle omstændigheder

Anmeld

26. september 2011

Maja_4000

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Har ordnet luren nu, nu vil jeg tage mit et langt bad. Føler mig også lidt vammel at se på, så det er nok meget godt under alle omstændigheder

Hehe .. Det kender jeg godt

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

chael skriver:

Måske lidt mave onde!! Det har jeg haft, med et være rend, frem og tilbage på toilettet.

Og det kan altså godt sætte gang i nogen heftige bidende plukveer. Det er ihvertfald det jeg har oplevet.

Også med koldsved osv. Det er bare så ubehageligt.

Men ligepludselig så kom det altså, og ja, så gik mave kramperne over. Og der florere altså et eller andet maveonde rundt for tiden.

Men uanset hvad, så gør kroppen jo også klar. Der er jo ikke længe til mere

Har selv haft en elendig nat, med snydeveer, indtil ved 3.30 tiden i nat. Men de går i sig selv igen, ligesom de har gjort ALLE de andre gange. Men hold op hvor er det trist med de smerter.

*Camilla 39+5

Håber snart at vi begge kan få nogle ordentlige veer! Men jeg tænkte nemlig også på mavekneb, men jeg har ikke haft dårlig mave, og den ene gang jeg kastede op, var det fordi det gjorde så ondt. Puha! Har det lidt bedre efter en lur, men håber virkelig ikke det vender tilbage! Det var virkelig voldsomt :/

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Du kan jo have fået et lille maveonde...men...du kan fx også have fået blærebetændelse

Jeg synes altså du skal ringe til GF igen og insistere på et tryghedstjek.

Kærligst
Sussie

Men hvis det avr blærebetændelse, ville det så ikke sidde nederst og ikke øverst i maven? Det er jo også blevet lidt bedre i dag.. Jeg tror lige jeg vælger at se det an, og se om det kommer igen. Så må manden varte mig op. Havde lige en idé om, at han kunne tage cola med hjem til min stakkels mave, men kan se hans dankort ligger på bordet, så det har han glemt. ÆV!

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville nok ringe til lægen... mest fordi jeg ikke har det så godt med de der "hmmmmm det er nok.... eller måske er det"

De forklaringer hader jeg også.. Men i og med det er lidt bedre lige nu, så tror jeg, at jeg lige vil se tiden an.. Og hvis det så vender tilbage for fulde hammer, så må jeg ringe till lægen eller FG!

Anmeld

26. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Jeg havde en fornemmelse om at det var dig der skrev, men var dog ikke helt sikker 

Jeg havde også sådan en tur, men det var hurtigt overstået. 

Øv, hvor lyder det bare ikke sjovt!  God bedring til dig 

Du er god til at gætte! Ej, det var bare hvis nu det var veer, så ville jeg ikke reklamere helt vildt med det, før jeg var sikker Men det var det jo desværre ikke!

Anmeld

26. september 2011

Thalia

Jeg synes det lyder som om din krop stille og roligt er ved at gøre sig klar til fødsel.

Jeg får altid slemme mavekramper, diarre og en smule opkast i dagene før jeg føder, og selvom det er drøn ubehageligt, så har jeg vænnet mig til at det er sådan min krop "starter op". Typisk er jeg rigtig skidt 1-2 dage, men jeg kommer ret hurtigt ovenpå igen når de rigtige veer går i gang.

Jeg synes du skal følge rådet fra fødegangen om at spise et par panodiler efter behov, og så ellers bare hvile mest muligt, og drik ekstra væske.

Men mit umiddelbare gæt er at du sidder med en ekstern baby om ikke så voldsomt lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.