Åhh jeg er skidt!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.407 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Linda-M

Ved snart ikke hvilket ben jeg skal stå på!

Jeg har konstant kvalme, bare i dag har jeg kastet op 3 gange, har kunnet holde en lille portion coco pops i mig og nu kæmper jeg med en banan

Mit arbejde må ikke vide jeg er gravid, da jeg stadig er i min prøvetid. Jeg ved snart ikke hvordan jeg skal komme igennem dagene...

Jeg kan ikke tænke på andet end min kvalme, hvordan jeg skal komme igennem dagen og hvordan jeg skal få noget nærring i kroppen.

Var til akupunktur første gang i fredags og skal igen på onsdag for at se om det kan hjælpe mig...

Jeg er ca. 7 uger henne, så der er lang tid til jeg rammer de 12 uger hvor folk plejer at sige det går den anden vej...

Jeg har brug for alle de input jeg kan få, det er ikke til at holde ud det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

DortheSimonsen

Linda-M skriver:

Jeg har konstant kvalme, bare i dag har jeg kastet op 3 gange, har kunnet holde en lille portion coco pops i mig og nu kæmper jeg med en banan

Mit arbejde må ikke vide jeg er gravid, da jeg stadig er i min prøvetid. Jeg ved snart ikke hvordan jeg skal komme igennem dagene...

Jeg kan ikke tænke på andet end min kvalme, hvordan jeg skal komme igennem dagen og hvordan jeg skal få noget nærring i kroppen.

Var til akupunktur første gang i fredags og skal igen på onsdag for at se om det kan hjælpe mig...

Jeg er ca. 7 uger henne, så der er lang tid til jeg rammer de 12 uger hvor folk plejer at sige det går den anden vej...

Puha, husker det så tydeligt.

Jeg spiste mange mariekiks.
Det første jeg gjorde om morgenen, var at spise tre mariekiks og en banan som lå på natbordet.
Og så drak jeg et glas mælk! 
Undgå al syrligt mad. 

Og ellers gode dybe vejrtrækninger, frisk luft og sund kost i SMÅ mængder, når du har det sådan!

Held og lykke  

Anmeld

25. september 2011

Sujan

Har du prøvet de armbånd fra apoteket der hedder seaband. Hjalp mig igennem den første tid

Anmeld

25. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mange har gavn af at spise lidt inden de står ud af sengen. Bare et par kiks. Mange er glade for TUC eller mariekiks. 

Anmeld

25. september 2011

chael

Linda-M skriver:

Puha, jeg kan kun huske hvor slemt jeg havde det i starten af denne graviditet. Jeg kastede op flere gange om dagen og spanden stod ved min side, hvis jeg ikke kunne nå på toilettet.

Jeg prøvede virkelig ALT.

Digestive kiks, marie kiks, yougurt, havrefras, æbler, gullerødder, frugt kiks, rugbrød, toast ALT!!!!

Fandt dog faktisk ret hurtigt ud af, at produkter med sukker i, det boostede kvalmen. Så det prøvede jeg at gå uden om, også frugt sukker.

Så hold dig til grov kost, som havrefra og digestive kiks, og tag musse bidder.

Jeg havde fra uge 5 til 16 ca, hvor jeg var konstant sulten og havde kvalme. Og jeg kan slet ikke huske hvordan jeg overhovedet er kommet igennem det, men det er jeg altså. Jeg var i praktik på daværende tidspunkt, men jeg måtte stoppe 2 dage inden jeg skulle stoppe, hvor jeg kom til scanning og undersøgelse for tvillinger. Men der var kun 1 lille spire, der lavede alt den ravage

Nu har jeg det fint og ikke mere kvalme, men jeg husker tydligt hvor forfærdeligt det var.

Håber snart du kommer over det.

*Camilla 39+4

Anmeld

25. september 2011

-Sigrid-

Herhjemme var frugt skide godt - især vandmelon, men jeg var så også lidt længere ude end dig... Mange har gode erfaringer med ingefærthe?

Anmeld

25. september 2011

Linda-M

Tak for svar. Jeg har også prøvet at spise et par digestive kiks og drikke lidt juice inden jeg står op om morgenen, med virkede i går, men ikke i dag

Kan godt være juice ikke er så godt til mig, mælk er nok bedre. Men puha det er klamt når mælk skal op igen

DortheSimonsen skriver:

Puha, husker det så tydeligt.

Jeg spiste mange mariekiks.
Det første jeg gjorde om morgenen, var at spise tre mariekiks og en banan som lå på natbordet.
Og så drak jeg et glas mælk! 
Undgå al syrligt mad. 

Og ellers gode dybe vejrtrækninger, frisk luft og sund kost i SMÅ mængder, når du har det sådan!

Held og lykke  

Anmeld

25. september 2011

Linda-M

Puha, dem går jeg med hele tiden, desværre hjælper de mig ikke. Øv altså, troede de villle være mit mirakel

Sujan skriver:

Har du prøvet de armbånd fra apoteket der hedder seaband. Hjalp mig igennem den første tid

Anmeld

25. september 2011

DortheSimonsen

Linda-M skriver:

Tak for svar. Jeg har også prøvet at spise et par digestive kiks og drikke lidt juice inden jeg står op om morgenen, med virkede i går, men ikke i dag

Kan godt være juice ikke er så godt til mig, mælk er nok bedre. Men puha det er klamt når mælk skal op igen

I juice er jo også ret syrligt ..

Anmeld

25. september 2011

Linda-M

Det kan godt være jeg skal prøve at tænke over sukkeret i det jeg spiser...

Jeg har dog lige købt en gang sodavandsis, da jeg har hørt det har hjulpet på nogen. Har også en pose lakridser i tasken da jeg også har hørt de kunne hjælpe og syntes faktisk de hjælper mig lidt på jobbet til at holde det værste nede.

Tak for svar

chael skriver:

Puha, jeg kan kun huske hvor slemt jeg havde det i starten af denne graviditet. Jeg kastede op flere gange om dagen og spanden stod ved min side, hvis jeg ikke kunne nå på toilettet.

Jeg prøvede virkelig ALT.

Digestive kiks, marie kiks, yougurt, havrefras, æbler, gullerødder, frugt kiks, rugbrød, toast ALT!!!!

Fandt dog faktisk ret hurtigt ud af, at produkter med sukker i, det boostede kvalmen. Så det prøvede jeg at gå uden om, også frugt sukker.

Så hold dig til grov kost, som havrefra og digestive kiks, og tag musse bidder.

Jeg havde fra uge 5 til 16 ca, hvor jeg var konstant sulten og havde kvalme. Og jeg kan slet ikke huske hvordan jeg overhovedet er kommet igennem det, men det er jeg altså. Jeg var i praktik på daværende tidspunkt, men jeg måtte stoppe 2 dage inden jeg skulle stoppe, hvor jeg kom til scanning og undersøgelse for tvillinger. Men der var kun 1 lille spire, der lavede alt den ravage

Nu har jeg det fint og ikke mere kvalme, men jeg husker tydligt hvor forfærdeligt det var.

Håber snart du kommer over det.

*Camilla 39+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.