Lillesøster er kommet hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

Helle30

Kære Piger.
Så er vi hjemme med lillesøster. Tusind tak for alle jeres hilsener.
Som Susan skrev, så fik vi en lille pige på 42 cm. og 2260g. Hun blev skønnet til 3100g i mandags, så vi var en lille smule overraskede over, at hun havde "tabt sig" knap 900g i torsdags.
Selvom hun ikke er så stor, så er hun helt velproportioneret og meget fin og færdig over det hele, og hun har endda elastikker de rigtige steder.
Hun har lidt mindre hår, end Sofie havde, da hun blev født, men det er helt samme farve som mit - endnu...
Endnu har hun ikke noget navn, men vi ligger i forhandlinger over et udvalg. Hun spiser fint fra flaske (mme) fordi vi meget gerne ville i gang med at give hende noget næring, og der var ingen tegn (før i aften) på, at mælken var ved at løbe til.
Som det var tilfældet, da hun lå i min mave, sover hun det meste af dagen, og så vil hun gerne være lidt mere vågen og spise mere om natten. Det må vi rette til hen ad vejen.
Selv har jeg det også fint, og jeg har næsten ikke ondt i ks-arret længere (bortset fra når jeg hoster - det gør nas!). Jeg var ude af sengen samme aften, og det er helt utroligt, så meget det hjælper på kroppen, at den kommer i gang og ud at gå lidt rundt.

Hermed et par billeder af vores lille nye prinsesse. Jeg vender stærkere tilbage, når vi lige har fået lidt hverdag over situationen igen.

Knus fra Helle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Grynt

Rigtig hjertelig tillykke med lille pigen. Guuuuud hvor er hun skøn! Hun er da godt nok en lille baby, hva

Hun bruger vel premature bleer? Det gjorde min Aske selv om han vejede lidt mere end lille pigen gør. Du kan bestille premature bleer enten på dit apotek eller over nettet,

Helle, hende har I sørme lavet godt, hjertelig tillykke med hende

Knus Tina

Anmeld

25. januar 2009

Juniors mor

Dejligt at høre, at i er kommet hjem i vandte omgivelser og at lillepigen spiser. Sikke nogle dejlige billeder - hun er en smuk lille pige

Anmeld

25. januar 2009

Astrid P

Åhh, Helle... Hvor er hun smuk! Tillykke med jeres lille prinsesse.

Vi glæder os til flere billeder og til at høre hvad vidunderet skal hedde...

KH Astrid

Anmeld

25. januar 2009

Susan1978

hihi Helle lige som jeg skriver på den anden tråd, så har du også skrevet..

Men jeg glæder mig som sagt til at se bettepigen snart... og hvor er hun dog en fin lille pige..

Susan

Anmeld

25. januar 2009

Mie A

Velkommen hjem!!
Og endnu engang tillykke med jeres lille pige.
Jeg synes slet ikke at hun ser så lille ud på billederne.
Hun er virkelig en smuk baby.

Anmeld

25. januar 2009

Ny mor

Ihh, nu får jeg helt en klump i halsen - hvor er hun dog lille og fin Endnu engang tillykke med lillesøster!!!!!!!!!!!!!!
Dejligt at høre du var så hurtigt på benene igen.

Håber i får nogle gode barselsdage derhjemme med storesøster og far.

Kh Birgitte

Anmeld

25. januar 2009

BellaT

Nåerh, hvor er hun smuk! Tillykke med hende.
Får også helt en klump i halsen. Lidt skørt, men hun er bare så fin og lille og ny og smuk. Altså...

fra Helle...

Anmeld

25. januar 2009

Lise

Ååårrhh, den lille fine pige

10000 gange tillykke med hende. Glæder mig til at høre hvad hendes navn er/bliver

Knus.

Anmeld

25. januar 2009

Anja

Sikke en lækker og perfekt lille pige

Dejligt at høre, at alt gik fint og at du også er ved at være på højkant igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.