Kære Piger.
Så er vi hjemme med lillesøster. Tusind tak for alle jeres hilsener.
Som Susan skrev, så fik vi en lille pige på 42 cm. og 2260g. Hun blev skønnet til 3100g i mandags, så vi var en lille smule overraskede over, at hun havde "tabt sig" knap 900g i torsdags.
Selvom hun ikke er så stor, så er hun helt velproportioneret og meget fin og færdig over det hele, og hun har endda elastikker de rigtige steder.
Hun har lidt mindre hår, end Sofie havde, da hun blev født, men det er helt samme farve som mit - endnu...
Endnu har hun ikke noget navn, men vi ligger i forhandlinger over et udvalg. Hun spiser fint fra flaske (mme) fordi vi meget gerne ville i gang med at give hende noget næring, og der var ingen tegn (før i aften) på, at mælken var ved at løbe til.
Som det var tilfældet, da hun lå i min mave, sover hun det meste af dagen, og så vil hun gerne være lidt mere vågen og spise mere om natten. Det må vi rette til hen ad vejen.
Selv har jeg det også fint, og jeg har næsten ikke ondt i ks-arret længere (bortset fra når jeg hoster - det gør nas!). Jeg var ude af sengen samme aften, og det er helt utroligt, så meget det hjælper på kroppen, at den kommer i gang og ud at gå lidt rundt.
Hermed et par billeder af vores lille nye prinsesse. Jeg vender stærkere tilbage, når vi lige har fået lidt hverdag over situationen igen.
Knus fra Helle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld