må dit barn få

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2009

Tynen

Stella får både juice og saftevand.
Cola (Eller anden sodavand) vil jeg ikke have at hun får.

Hun har dog smagt cola, fordi at vi drikker det constance herhjemme og det var ikke noget hun kunne lide at all - Heldigvis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Astrid P

Vi har næsten aldrig sodavand, juice og saft herhjemme, så det eneste Smilla har smagt er et glas saft hjemme hos sin farmor og farfar. Det er ikke fordi det er noget vi er fanatiske omkring, men der jo heller ikke ligefrem grund til at købe det for at lade barnet smage det, når det ikke er noget vi andre drikker...

Så hun klarer sig med vand og mælk!

Anmeld

25. januar 2009

Juniors mor

Jeg har svaret ingen af delene. Vi har stort set aldrig nogle af delene herhjemme, og når vi har haft det, har hun ikke vist interesse for det, og så har jeg ikke set nogen grund til at give hende det. Hun elsker vand og mælk, så det får hun lov at drikke..... - kommer lige til at tænke på, at hun har smagt danskvand, men det ville hun ikke have....hun så meget mærkelig ud i hovedet pga bruset.....

Anmeld

25. januar 2009

Grynt

Har sagt ja til alle 3 dele. Men når det så er sagt så er alle 3 dele fortyndet med rigtigt meget vand. Da vi sjældent har juice i huset er det ikke tit hun får det og da vi kun har cola i huset i weekenden ser hun hvad vi andre drikker og vil også have. Hun er så lille endnu at hun stadig er tilfreds med den absolutte vandet cola udgave hun får severet Saftevand sker hellere ikke så tit hun får. Vand og mælk er det vi drikker mest af.

Anmeld

25. januar 2009

Ny mor

Susan1978 skriver:

her får ungerne et lille shot glas med biotrath hver morgen og der er æblejuice i, så det må de gerne få.

Men sodavand får de ikke.. det kan tids nok komme. Det eneste Ea må få er dansk vand og det er hun også okay tilfreds med.

...det var faktisk efter jeg så Ea drikke danskvand at jeg prøvede at give mine det og det var et hit (underlig nok)

Anmeld

25. januar 2009

heaven

hrum.... nu tør jeg jo næsten ikke skrive det, men her får Lasse det hele. Ikke hele tiden og hver dag, men jo vi kan godt finde på at give ham lidt juice i weekenderne eller lidt cola, hvis han går sukkerkold sidst på eftermiddagen nogengange.... dog er det som oftest fortyndet med vand... Så jo, han får det og han eeeelsker det.

hovedeparten af hans væske er dog stadig vand og mælk.

Jannie

Anmeld

25. januar 2009

Anja

Tjaa, juice og saftevand har vi altid i huset, så det får drengene da nogle gange.

Sodavand har vi sjældent og ingen af dem kan alligevel lide det, så det er fint.

Anmeld

25. januar 2009

Lise

Jeg drikker stort set aldrig saft, juice eller sodavand, så det er for mig slet ikke naturligt at give det til Simon... Dog kan jeg godt lide friskpresset appelsinjuice og smoothies, og det må han gerne få - men han kan ikke lide det

Hans far drikker en masse saftevand, så nogle gange får Simon fat i fars glas med saftevand - og det kan han godt lide... Så altså, når han får fat i noget, så får han da lov at drikke det, men vi giver ham det ikke.

Ellers kan han rigtigt godt lide mælk og vand - så det får han en masse af.

Anmeld

26. januar 2009

Tikki

iza må gerne få alle tre ting, men får det aldrig her hjemme.....tror faktisk ikke hun kan lide det heller....jo måske saft og juice..... Vi har det ikke i huset, da ingen af os drikker det

Anmeld

26. januar 2009

Plysbjørnen

heaven skriver:

hrum.... nu tør jeg jo næsten ikke skrive det, men her får Lasse det hele. Ikke hele tiden og hver dag, men jo vi kan godt finde på at give ham lidt juice i weekenderne eller lidt cola, hvis han går sukkerkold sidst på eftermiddagen nogengange.... dog er det som oftest fortyndet med vand... Så jo, han får det og han eeeelsker det.

hovedeparten af hans væske er dog stadig vand og mælk.

Jannie

Altså her får Laura alt hvad hun peger på at drikke, lige med undtagelse af kaffe... Det har hun dog også smagt, men det var hun ikke helt tilfreds med...

Men ja juice, mælk, sodavand, saftevand og alm vand.... Alt... Men dog mest vand og mælk....

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.