må dit barn få

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: må dit barn få juice, cola og saftevand?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.314 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

bette

lille dikussion herhjemme..

jeg selv synes jo ikke han skal have nogen af delene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Ny mor

Har stemt ingen af delene, men så alligevel har de fået halv juice/halv vand nogle gange, men de savner det ikke endnu. De drikker mest kun vand, mælk, danskvand med citrus og te (uden sukker)

kh Birgitte

Anmeld

25. januar 2009

Kristina V

Jeg har stemt saft og juice, men den er sådan lidt svær.

Cola har hun smagt, men ikk noget hun får serveret på nogen måde. Saft gider hun ikk drikke, men når hun er syg giver sygehuset altid saft i sonden, så der får hun det. Juice får hun feks, en dag som igår hvor vi er i byen, og jeg har en prik juice med..
Men mælk eller vand er farvoritten hos hende...... -og ved moderen

Anmeld

25. januar 2009

mor til en del

Her får Cilas alt det de andre får. Var rimelig hys med de første men det er ikke nemt, når der er så stor aldersspredning.

Lisbeth.

Anmeld

25. januar 2009

Loggidut

jeg har svaret ja til alle tre dele...men det er jo kun fordi vi lige har været gennem julen.

Normalt får vi slet ikke de tre dele herhjemme...så det er egentlig ikke noget jeg som sådan har nogle regler for, vi har det bare ikke i skabene...

Anmeld

25. januar 2009

Joan ( Smallie )

Niels må også godt få det hele, men ikke til hverdag. Men her hjemme er det nu ikke noget problem for han kan ikke li noget af det. Han har fået lov at smage det hele, men beder ikke om mere når han har smagt.

Mælk og vand er et hit, så det får han.

Joan

Anmeld

25. januar 2009

Kaufie

JEg har stemt det hele - for han får lov ved særlige lejligheder - fx cola når vi andre får ved familiekomsammener - juice eller saft når han har feber og ikke vil spise - så skal der bare væske ind og gerne med lidt smag.

Men så længe han er tilfreds med mælk til morgenmad og vand resten af dagen - som os andre, så har jeg ikke dårlig samvittighed over det.

Anmeld

25. januar 2009

Lulle25

Mathilde har lige smagt cola, kunne ikke lide det hun har aldrig smagt juice andet end en appelsin juice jeg selv har presset, som også var for sur så nej det er ikke noget hun får tilbudt, saftevand har hun aldrig smagt.

Anmeld

25. januar 2009

BellaT

Phillip må gerne få juice og saftevand, men helst ikke til daglig. I weekenderne eller når vi har gæster eller besøger nogen, så må han gerne..
Cola har han smagt og han kan godt lide det. Hvis ikke det var for de der skide bobler. Cola får han ikke serveret, men har kun fået smagsprøver hos os voksne.

Anmeld

25. januar 2009

Susan1978

her får ungerne et lille shot glas med biotrath hver morgen og der er æblejuice i, så det må de gerne få.

Men sodavand får de ikke.. det kan tids nok komme. Det eneste Ea må få er dansk vand og det er hun også okay tilfreds med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.