Guldklumpen uge 41 (40+1) - kom nu uuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Århh - i lige måde søde

Her sender jeg også ALT hvad jeg kan til dig - det er SÅ frustrerende med folk der siger: "skal hun ikke snart ud?" - Øhh JO - gør alt hvad jeg kan altså

tak for det

ja det er vildt frustrerende, her hos mig begyndte telefonen at kime allerede kl 7.30 i morges om der ikke snart skete noget  hehe, det er åbenbart ikke kun mig og manden der er utålmodige, men heeele familien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Maalene

NNM skriver:

krudugle med kæmpe bogstaver. der er gang i hende hele tiden.

ja ved hvordan du har det så det gør ikk noget du brokker dig lidt, det må man gerne.

Bliver dejligt, når I får 2 små krudtugler - så kan de holde hinanden lidt igang

Anmeld

24. september 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

tak for det

ja det er vildt frustrerende, her hos mig begyndte telefonen at kime allerede kl 7.30 i morges om der ikke snart skete noget  hehe, det er åbenbart ikke kun mig og manden der er utålmodige, men heeele familien

Haha - hele familien fik vidst også ringet til mig i går, som om de ikke fik noget og vide, hvis der var sket noget altså

Men sødt af dem, at de tænker på en... Hehe... Ville bare være bedre, hvis de kunne hjælpe den lille ud

Anmeld

24. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Bliver dejligt, når I får 2 små krudtugler - så kan de holde hinanden lidt igang

ja nemlig det er dejligt nok.

Anmeld

24. september 2011

Frøken J.

Utålmodig eller ej, så er du bare TOPlækker med den mavse! Kom så ud bebs

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Sender ve-støv afsted til dig... smuk mavebillede...

Anmeld

24. september 2011

Krussedulle

Maalene skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå - husker det ALT for tydeligt

Kunne jo være sjovt med en lillesøster, når I har 2 drenge, men det vigtigste er selvfølgelig, at barnet er sund og rask

Ja, husker slet ikke tiden var så lang mellem nf og MD .... De fleste tror det er en pige denne gang, nogle gange tror jeg det også selv, fordi alt ved denne graviditet har været anderledes end de to andre så det er ret spændende

Anmeld

24. september 2011

Trine89

sååååå smuk mave søde.. 

selvom du gerne vil have guldklumpen i armene, så ny endelig maven den sidste tid, for du kommer også til savne den hihi..

Men sender alt det ve-støv afsted som har liggende jeg har jo brugt min del.. 

Anmeld

24. september 2011

Ellingsen

Sikke en smuk gravid mave.

Krydser fingre for at den lille snart melder sin ankomst.

Anmeld

24. september 2011

B&J

Kan du så komme ud til mor og far sender en masse veestøv i håb om det hjælper

og sikke en smuk mave du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.