Guldklumpen uge 41 (40+1) - kom nu uuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.923 visninger
44 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Maalene

Heej piger

Ja, så nåede jeg termin + 1 DAG - ihhhh, hvor er jeg bare utålmodig

Og mig, som ellers har taget mavebilleder HVER eneste fredag morgen, når jeg har nået en ny uge - tror I ikke hun glemmer alt om at tage et billede i går på terminsdatoen Åhh, hvem sagde sur, utålmodig, forvirret og hormonel kvinde?

Kan slet slet ikke vente længere, vil bare have vores lille guldklump ud NUUUUUUUUUUU

Så please piger - send ALT det ve-støv afsted I kan, har virkelig brug for det

Har efterhånden indstillet mig på, at jeg kommer til at gå 10 dage over og sat igang, så kan jeg jo kun blive positivt overrasket, hvis hun skulle ske og kigge ud til sine spændte forældre før

Kom nu veer og smerter - er SÅ klar altså
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Mutti2B

Shiiit, har du virkelig allerede termin . Synes det var i går du testede positiv. Hvor er det vildt. Jeg for at din guldklump kigger ud til dig inden weekenden er omme

Anmeld

24. september 2011

NinaNymannMadsen

flooot mave også selvom du er gået en dag over tid.

sender alt det vestøv jeg kan

håber det hjælper på hun kommer ud inden du skal sættes igang. men ellers så har du jo noget at se frem til.

Anmeld

24. september 2011

Maalene

Mutti2B skriver:

Shiiit, har du virkelig allerede termin . Synes det var i går du testede positiv. Hvor er det vildt. Jeg for at din guldklump kigger ud til dig inden weekenden er omme

Ja, det er helt vildt så stærkt det er gået, når man tænker tilbage Synes jo sleeeet ikke, at det er 8 mdr. siden jeg stod med en positiv test, men den er go' nok

Tusind mange tak - håber jeg virkelig også hun gør - kan altså snart ikke vente længere

ALT held og lykke på mandag, når du har testdag - alt hvad jeg kan for en positiv test

Anmeld

24. september 2011

Maalene

NNM skriver:

flooot mave også selvom du er gået en dag over tid.

sender alt det vestøv jeg kan

håber det hjælper på hun kommer ud inden du skal sættes igang. men ellers så har du jo noget at se frem til.

Tuuusind tak for alle spandende - det må da virke, især når det ikke skal sendes så langt

Ja, har ihvertfald noget at se frem til, dejligt man har en dato og forholde sig til, selvom jeg ikke håber det bliver aktuelt

Anmeld

24. september 2011

Krussedulle

Smuk smuk smuk mave .... Sender en masse ve-støv afsted, i håb om at jeres lille pige snart kommer ud til jer

Anmeld

24. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Tuuusind tak for alle spandende - det må da virke, især når det ikke skal sendes så langt

Ja, har ihvertfald noget at se frem til, dejligt man har en dato og forholde sig til, selvom jeg ikke håber det bliver aktuelt

håber det har en effekt hvertfald. det ville da være dejligt. glæder mig hvertfald til at læse du har født og til at se billeder af hende den lille der gemmer sig godt der inde. koooooom nu uuuuuud!!!

Anmeld

24. september 2011

Maalene

Krussedulle skriver:

Smuk smuk smuk mave .... Sender en masse ve-støv afsted, i håb om at jeres lille pige snart kommer ud til jer

Tusind mange tak for de søde ord og alt ve-støvet - det modtages ihvertfald med STOR kyshånd herfra

Spændende om I venter jer en lillebror eller lillesøster

Anmeld

24. september 2011

Maalene

NNM skriver:

håber det har en effekt hvertfald. det ville da være dejligt. glæder mig hvertfald til at læse du har født og til at se billeder af hende den lille der gemmer sig godt der inde. koooooom nu uuuuuud!!!

Ja, det kunne være SKØNT

Hihi - kan kun sige i lige måde... Er så spændende, hvornår folk føder og at se hvor smukke de små babyer er

Ihh, er så spændt på både dine og mine vegne

Anmeld

24. september 2011

Happiness

Så flot smukke!!!

Lige om lidt har I jeres skønne guldklump i armene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.