Guldklumpen uge 41 (40+1) - kom nu uuuud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Ja, det kunne være SKØNT

Hihi - kan kun sige i lige måde... Er så spændende, hvornår folk føder og at se hvor smukke de små babyer er

Ihh, er så spændt på både dine og mine vegne

selv tak det er vi også.

går jo kun og venter man kan jo ikk rigtig gøre så meget andet når man intet har at lave ellers.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Maalene

Happiness skriver:

Så flot smukke!!!

Lige om lidt har I jeres skønne guldklump i armene!

Tuuusind tak søde

Ja, senest d. 5. oktober skulle hun gerne være ude, så der er da håb forude

Anmeld

24. september 2011

Krussedulle

Maalene skriver:

Tusind mange tak for de søde ord og alt ve-støvet - det modtages ihvertfald med STOR kyshånd herfra

Spændende om I venter jer en lillebror eller lillesøster

ja, er lige ved at gå til af spænding de to uger der er til MD, virker som en evighed

Anmeld

24. september 2011

Maalene

NNM skriver:

selv tak det er vi også.

går jo kun og venter man kan jo ikk rigtig gøre så meget andet når man intet har at lave ellers.

Nej, lige præcis - det er SÅ træls altså...

Det eneste der er at lave, er rengøring - så regner man lige med det er sidste gang inden hun kommer, men så når det at blive støvet osv. igen, så kan man starte forfra

Anmeld

24. september 2011

Maalene

Krussedulle skriver:

ja, er lige ved at gå til af spænding de to uger der er til MD, virker som en evighed

Kan jeg virkelig godt forstå - husker det ALT for tydeligt

Kunne jo være sjovt med en lillesøster, når I har 2 drenge, men det vigtigste er selvfølgelig, at barnet er sund og rask

Anmeld

24. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Nej, lige præcis - det er SÅ træls altså...

Det eneste der er at lave, er rengøring - så regner man lige med det er sidste gang inden hun kommer, men så når det at blive støvet osv. igen, så kan man starte forfra

ja nemlig.

er nu glad nok for jeg har Asta i forvejen så hun kan holde mig lidt igang med andet en rengøring, så sendt som for en time siden syntes hun at hun skulle kravle op på hendes reol og falde ned inde på hendes værelse så der gik lige et kvarter med at trøste og holde en kold klud på der hvor hun havde slået sig.

Anmeld

24. september 2011

Maalene

NNM skriver:

ja nemlig.

er nu glad nok for jeg har Asta i forvejen så hun kan holde mig lidt igang med andet en rengøring, så sendt som for en time siden syntes hun at hun skulle kravle op på hendes reol og falde ned inde på hendes værelse så der gik lige et kvarter med at trøste og holde en kold klud på der hvor hun havde slået sig.

Århh, hun lyder som en værre lille krudtugle

Dejligt at have en til at holde sig igang - synes godt nok det er ved at være besværligt at lave alt for meget uden man får ondt

Brok brok brok... Hehe... Dejligt du ved, hvordan jeg har det Undskyld jeg brokker mig lidt

Anmeld

24. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Heej piger

Ja, så nåede jeg termin + 1 DAG - ihhhh, hvor er jeg bare utålmodig

Og mig, som ellers har taget mavebilleder HVER eneste fredag morgen, når jeg har nået en ny uge - tror I ikke hun glemmer alt om at tage et billede i går på terminsdatoen Åhh, hvem sagde sur, utålmodig, forvirret og hormonel kvinde?

Kan slet slet ikke vente længere, vil bare have vores lille guldklump ud NUUUUUUUUUUU

Så please piger - send ALT det ve-støv afsted I kan, har virkelig brug for det

Har efterhånden indstillet mig på, at jeg kommer til at gå 10 dage over og sat igang, så kan jeg jo kun blive positivt overrasket, hvis hun skulle ske og kigge ud til sine spændte forældre før

Kom nu veer og smerter - er SÅ klar altså

hvor er du smuuuuk  og du ved jeg sender alt hvad jeg kan

Anmeld

24. september 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

hvor er du smuuuuk  og du ved jeg sender alt hvad jeg kan

Århh - i lige måde søde

Her sender jeg også ALT hvad jeg kan til dig - det er SÅ frustrerende med folk der siger: "skal hun ikke snart ud?" - Øhh JO - gør alt hvad jeg kan altså

Anmeld

24. september 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Århh, hun lyder som en værre lille krudtugle

Dejligt at have en til at holde sig igang - synes godt nok det er ved at være besværligt at lave alt for meget uden man får ondt

Brok brok brok... Hehe... Dejligt du ved, hvordan jeg har det Undskyld jeg brokker mig lidt

krudugle med kæmpe bogstaver. der er gang i hende hele tiden.

ja ved hvordan du har det så det gør ikk noget du brokker dig lidt, det må man gerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.