Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er vel lige meget, om hun har 4 sæt tvillinger eller ej. Der står jo 'tvillinger' i tegn, så om de er fire sæt eller ej - ligemeget!
Det er jo et navn der passer til Melika og de andre søskende der søges.
Hvad med Dion?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marita skriver: Det er vel lige meget, om hun har 4 sæt tvillinger eller ej. Der står jo 'tvillinger' i tegn, så om de er fire sæt eller ej - ligemeget! Det er jo et navn der passer til Melika og de andre søskende der søges. Hvad med Dion?
FrkT skriver: Jeg tør godt vædde på at hun slet ikke har alle de børn, og vil gætte på hun slet ingen børn har. Tror desværre det er endnu en fake profil.
Jeg tør godt vædde på at hun slet ikke har alle de børn, og vil gætte på hun slet ingen børn har. Tror desværre det er endnu en fake profil.
Så synes jeg da at du skal kontakte staff og fortælle dem om din mistanke i stedet for at ytre det her
Mutti2B skriver: Så synes jeg da at du skal kontakte staff og fortælle dem om din mistanke i stedet for at ytre det her
din søn er døbt en fredag det troede jeg faktisk kun var de kongelige - men det er i måske ??
Malde, Hjalde, Liam
FrkT skriver:Jeg tør godt vædde på at hun slet ikke har alle de børn, og vil gætte på hun slet ingen børn har. Tror desværre det er endnu en fake profil.
Malika Malik
ved ikke om det er blevet forslået orkede ikke og læse det hele
Stjernestoev skriver: Synes man er på grænsen til at være naiv, at tro andet..
Synes man er på grænsen til at være naiv, at tro andet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128