Mit barns navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Clisolka

Hvad med Matti? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Stjernestoev

Arh.. Er du sikker på det ikke er en røverhistorie?

Anmeld

24. september 2011

Stjernestoev

OG du har skrevet i barnets bog herinde, at din søn hedder Villads Sigurdson. Men det er der altså ingen i Danmark DDR hedder i følge folkeregisteret.

Men undskyld på forhånd hvis jeg tager fejl

Anmeld

24. september 2011

Mimic

OG du har skrevet i barnets bog herinde, at din søn hedder Villads Sigurdson. Men det er der altså ingen i Danmark DDR hedder i følge folkeregisteret.

Men undskyld på forhånd hvis jeg tager fejl

Navnedatabasen indeholder kun oplysninger om første fornavn samt sidste efternavn - altså ikke mellemnavne. Er dit fulde navn fx Dorthe Høst Larsen, vil du være registreret under Dorthe Larsen.

Vi har valgt af diskretionshensyn at fjerne navne med kun én eller to forekomster fra navnedatabasen, så derfor kan du godt få et lidt upræcist svar, hvis den navnekombination du søger på, er sjælden.

dette er hvad der står på navneregisteret, bare inden du drager helt tvivl om vedkommende...

Anmeld

24. september 2011

Stjernestoev

Mimic skriver:

Navnedatabasen indeholder kun oplysninger om første fornavn samt sidste efternavn - altså ikke mellemnavne. Er dit fulde navn fx Dorthe Høst Larsen, vil du være registreret under Dorthe Larsen.

Vi har valgt af diskretionshensyn at fjerne navne med kun én eller to forekomster fra navnedatabasen, så derfor kan du godt få et lidt upræcist svar, hvis den navnekombination du søger på, er sjælden.

dette er hvad der står på navneregisteret, bare inden du drager helt tvivl om vedkommende...

Og jeg søgte også på den måde, som der står. Kan altså godt læse

Jeg skrev også UNDSKYLD hvis jeg tager fejl..

Anmeld

24. september 2011

JeNoVa

Fire sæt tvillinger!! Det var da helt vildt!! Jeg selv har ét sæt tvillinger og én tumling, og jeg synes, det er hårdt. Jeg gad nok vide, hvordan en dag ser ud hjemme hos jer.

Tillykke med dem allesammen og de mindste især.

Anmeld

24. september 2011

Ciss

Hej alle.. 

Jeg Har lige født to fantastiske tvillinger en pige og en dreng. I forvejen har jeg 3 andre "tvillinge par" de hedder, Luna, Villads, Tino, Malou, Zakarias og Lucca. Min mand og jeg har også fundet navnet til vores nyfødte pige, hun skal hedde Malika, men vi ved ikke hvad vores søn skal hedde. Vi vil gerne at det kommer til at hænge lidt sammen med Malika, og at det passer ind i de andre navnet, det må også gerne være lidt specielt. Vi håber i kan hjælpe os..

Til lykke!

Kan vel forsøge med et par inspirasjonsforslag:

Neo

Ivo

Mario

Alvin

Ares

Loke

Leif

Anmeld

24. september 2011

piadas

Wow, det må være fedt med så mange børn! Og helt enestående med 4 sæt tvillinger!

Men puha, det må også være hårdt ind imellem.

Stort tillykke med dem - hvad med Toke? 

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Stjernestoev skriver:

Arh.. Er du sikker på det ikke er en røverhistorie?

Tænkte jeg også... og Luna fra 2003 går stadig i vuggestue mens den anden tvilling går i skole...

Jeg synes det lyder helt vildt og havde man ikke hørt det hvis en familie havde 4 hold tvillinger med så få år mellem sig...

Jeg undskylder hvis det er mig der tager fejl...

Så TS lad os se billeder af dine børn...

Majbritt

Anmeld

24. september 2011

FrkT

Du må undskylde hvis jeg tager fejl, men tror seriøst slet ikke på en pind af hvad du skriver. Med de medier vi har i dag nægter jeg simpelthen at tro på at nogen her i landet kan have fire sæt tvillinger uden at det et kommet frem i medierne. Har før hørt om folk der havde to sæt tvillinger, hvor DET tilsyneladende var noget pænt stort, så fire sæt, nej det tror jeg ikke på. HVAD får du dog ud af at bilde os sådan noget ind? :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.