Mit barns navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.010 visninger
51 svar
0 synes godt om
24. september 2011

katr15

Hej alle.. 

Jeg Har lige født to fantastiske tvillinger en pige og en dreng. I forvejen har jeg 3 andre "tvillinge par" de hedder, Luna, Villads, Tino, Malou, Zakarias og Lucca. Min mand og jeg har også fundet navnet til vores nyfødte pige, hun skal hedde Malika, men vi ved ikke hvad vores søn skal hedde. Vi vil gerne at det kommer til at hænge lidt sammen med Malika, og at det passer ind i de andre navnet, det må også gerne være lidt specielt. Vi håber i kan hjælpe os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Nessie

Hold da op  

4 sæt tvillinger, hvad er odd'sene lige for dét?

Har desværre ingen idé med navnet

Anmeld

24. september 2011

twinboys

katr15 skriver:

Hej alle.. 

Jeg Har lige født to fantastiske tvillinger en pige og en dreng. I forvejen har jeg 3 andre "tvillinge par" de hedder, Luna, Villads, Tino, Malou, Zakarias og Lucca. Min mand og jeg har også fundet navnet til vores nyfødte pige, hun skal hedde Malika, men vi ved ikke hvad vores søn skal hedde. Vi vil gerne at det kommer til at hænge lidt sammen med Malika, og at det passer ind i de andre navnet, det må også gerne være lidt specielt. Vi håber i kan hjælpe os..

4 sæt tvillinger...??? Hold da op... det er i gode til... Jeg har et hold tvillinger...men i har fire sæt... Hatten af for jer...

Synes navnet Malthe ville passe fint

Anmeld

24. september 2011

Tvillingemor80

Er det jer der har 4 sæt tvillinger eller er der 4 sæt i familien ?! Det jo helt vildt.. 

Har selv et sæt enæggede pige-tvillinger .. 

Har ikke lige nogle bud på navnet 

Anmeld

24. september 2011

Tvillingemor80

Måske Mikkel eller Mikas ? 

Anmeld

24. september 2011

LinLin

katr15 skriver:

Hej alle.. 

Ej.. Det er ikke rigtigt vel?  FIRE hold tvillinger!

Anmeld

24. september 2011

katr15

Det er mig der har 4 sæt tvillinger.. Mikas lyder sødt

Anmeld

24. september 2011

M (:

Hatten af for fire hold tvillinger! Så skal man godt være en super-mor! (:

Måske Elias, (Karl) August eller Bennedict?

Anmeld

24. september 2011

foto på lærred

katr15 skriver:

Det er mig der har 4 sæt tvillinger.. Mikas lyder sødt

Hold da op. 4 sæt tvillinger hvoraf de ælste er 8 år. Der er sikkert aldrig et kedeligt øjeblik hos jer

Tillykke med de nyeste skud på stammen

Har desværre ikke noget bud på navnet til jeres yngste søn.

Ps hvad er odsne for 4 gange tvillinger. Det må da være 1 til en million eller sådan noget?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, invitationer og julekort

Anmeld

24. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville have foreslået Luka - men kan se, at I allerede har en Lucca.

Hvad med Mikas - det er et rigtig sødt drengenavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.