Babysimulator..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

PernilleogDennis

nilletøz skriver:

Ja det var også min tanke da jeg så havd hun gjorde

Ja det kunne være med til at forbedre dem, og indse at det ikke er helt nemt med sådan en lille størrelse i huset...

Jeg har en bekendt som burde have haft sådan en, men det er en anden side af sagen...

Men det er jo så desværre for sent for hende nu, kan man sige.. Men det er jo heller ikke sikkert folk takker ja til at prøve at have sådan en.. Jeg tror personligt ikke det er noget nogen af mine veninder ville takke ja tak til, men ideen er da super..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

nilletøz

PernilleogDennis skriver:

Men det er jo så desværre for sent for hende nu, kan man sige.. Men det er jo heller ikke sikkert folk takker ja til at prøve at have sådan en.. Jeg tror personligt ikke det er noget nogen af mine veninder ville takke ja tak til, men ideen er da super..

Ja det er meget for sent, desværre..

Tror du har ret, der er nok ikke mange der ville takke ja til sådan en.. 

Men måske er der nogen der ville alligvel, for at være sikker på at vide hvad de går ind til..

Anmeld

24. september 2011

PernilleogDennis

nilletøz skriver:

Ja det er meget for sent, desværre..

Tror du har ret, der er nok ikke mange der ville takke ja til sådan en.. 

Men måske er der nogen der ville alligvel, for at være sikker på at vide hvad de går ind til..

Der er vi fuldstændig enige, jeg er sikker på det ville gavne rigtig mange i sidste ende at få lov at prøve sådan en . Det burde jo være sådan at det skulle være et form for "kursus" i skolen for piger imellem 15-18 eller sådan noget ..

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Der er vi fuldstændig enige, jeg er sikker på det ville gavne rigtig mange i sidste ende at få lov at prøve sådan en . Det burde jo være sådan at det skulle være et form for "kursus" i skolen for piger imellem 15-18 eller sådan noget ..

Det har jeg slet ikke tænkt på at det skulle være et kursus i skolen..

Det kunne da være en rigtig god ide.... 

Spørgsmålet, er op de ikke synes det er pinligt?

Anmeld

24. september 2011

PernilleogDennis

nilletøz skriver:

Det har jeg slet ikke tænkt på at det skulle være et kursus i skolen..

Det kunne da være en rigtig god ide.... 

Spørgsmålet, er op de ikke synes det er pinligt?

Jaah, den er lidt svær. men hvis nu de alle skulle eller blev delt op i grupper, og så lavede dem til "mødre grupper" sammen så ville det måske ikke være så pinligt, og så skulle de tvinges til at være sammen en gang i ugen hvor de fælles kunne snakke om babyen osv.. Men jaah, ved ikke... Jeg tror personligt jeg ville synes det ville være meget sjovt at prøve i den alder

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Jaah, den er lidt svær. men hvis nu de alle skulle eller blev delt op i grupper, og så lavede dem til "mødre grupper" sammen så ville det måske ikke være så pinligt, og så skulle de tvinges til at være sammen en gang i ugen hvor de fælles kunne snakke om babyen osv.. Men jaah, ved ikke... Jeg tror personligt jeg ville synes det ville være meget sjovt at prøve i den alder

Det kunne måske være en god ide at gøre det på den måde..

Ja jeg tror også det ville være meget sjovt at prøve, for det ligner jo en rigtig baby..

Anmeld

24. september 2011

freiasmor

synes det er en rigtig god idé ... jeg kunne som "ung" godt finde på at melde mig til... er 19 år og har et brændende ønske om at blive ung mor - drømmen var dog at jeg sku have mit første barn inden de 20, men det må desværre vente da jeg fylder tyve d. 09.11 men ja jeg ku godt melde mig til uden at føle mig flov over at gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.