Babysimulator..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.631 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Stjernestoev

Hvad synes I om ideen med dem her; http://www.babysimulator.dk/
Jeg synes virkelig det er en fantastisk ide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Isabella_mor

Stjernestoev skriver:

Hvad synes I om ideen med dem her; http://www.babysimulator.dk/
Jeg synes virkelig det er en fantastisk ide!

det er en god ide den virker sikkert bedre end en pose mel

Anmeld

24. september 2011

Stjernestoev

isabellamor skriver:

det er en god ide den virker sikkert bedre end en pose mel

Ja..
Og jeg tænker at det kunne blive brugt i sådan en situation, hvor folk får deres babyer fjernet, og så skulle de kunne klare det her.

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Synes det er en rigtig god ide.. 

Anmeld

24. september 2011

Isabella_mor

Stjernestoev skriver:

Ja..
Og jeg tænker at det kunne blive brugt i sådan en situation, hvor folk får deres babyer fjernet, og så skulle de kunne klare det her.

tjaaah... eller når ens teenagedatter begynder at have en kæreste som hun har sex med.

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

isabellamor skriver:

tjaaah... eller når ens teenagedatter begynder at have en kæreste som hun har sex med.

Ja der ville den da også være god...

Jeg så et program, hvor meget unge pige ville have børn - alt barn vil have barn.. De fik sådan en, og de skiftede hurtigt mening, om at få børn så tidligt... Den ene "slå baby ihjel" med at slå på den..

Godt det ikke var en rigtig baby!!

Anmeld

24. september 2011

PernilleogDennis

nilletøz skriver:

Ja der ville den da også være god...

Jeg så et program, hvor meget unge pige ville have børn - alt barn vil have barn.. De fik sådan en, og de skiftede hurtigt mening, om at få børn så tidligt... Den ene "slå baby ihjel" med at slå på den..

Godt det ikke var en rigtig baby!!

OMG!  .. Frygteligt, Men tænker også at det kunne være med til at forberede unge teenagere til hvor hårdt det er, så netop sådan noget ikke ville ske..

så har de muligheden for at "aflevere" den tilbage når de ikke gider mere, det er jo ikke just nogen mulighed i det virkelige liv

Anmeld

24. september 2011

Vidunderligeunger

PernilleogDennis skriver:

OMG!  .. Frygteligt, Men tænker også at det kunne være med til at forberede unge teenagere til hvor hårdt det er, så netop sådan noget ikke ville ske..

så har de muligheden for at "aflevere" den tilbage når de ikke gider mere, det er jo ikke just nogen mulighed i det virkelige liv

er det ik??? :O så ved jeg ik om jeg vil være mor alligevel :/

håber det går godt med graviditeten, kan se I skal have en pige - det er da bare skjønno.. utroligt du allerede er så langt altså..

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

PernilleogDennis skriver:

Ja det var også min tanke da jeg så havd hun gjorde

Ja det kunne være med til at forbedre dem, og indse at det ikke er helt nemt med sådan en lille størrelse i huset...

Jeg har en bekendt som burde have haft sådan en, men det er en anden side af sagen...

Anmeld

24. september 2011

PernilleogDennis

MAJ*MOR skriver:

er det ik??? :O så ved jeg ik om jeg vil være mor alligevel :/

håber det går godt med graviditeten, kan se I skal have en pige - det er da bare skjønno.. utroligt du allerede er så langt altså..

Haha...

Jah tiden flyver virkelig.., utroligt du er gravid med nr 2 . :O Og mange gange tillykke med det søde. Det bliver bare såå spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.