Glukose balastning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2009

Kristina V

Jeg var i uge 20 og igen i uge 35.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Du skal ikke være nervøs.. Jeg fik noget sukkerstads med hjem som jeg skulle drikke fastende kl 8 om morgenen og så skulle min kæreste køre mig ind til læge (da det kan stresse selv at køre og påvirke tallene) så bliver der taget en blodprøve kl 10 og så får du svar om du har graviditetes sukkersyge eller ej...
Andre ved jeg skal stille hos lægen kl 8 og drikke det og sætte sig og vente to timer til at blodprøven kan tages... Så værre er det ikke, det smager bare så dårligt.... Det er jo noget sukkervand af en art...
Du skal bestemt ikke blive nervøs..
Anja..

Nåå det mere fordi jeg ikke har fået taget såden en sukkersyge test el hvad det var, og jeg har termin om 14 dage men det måske ikke alle der får den taget el hvad?

Anmeld

25. januar 2009

Stumpen

Diana/Claus skriver:

Nåå det mere fordi jeg ikke har fået taget såden en sukkersyge test el hvad det var, og jeg har termin om 14 dage men det måske ikke alle der får den taget el hvad?

Nåh på den måde.. nej nej, det er kun os der har lidt ekstra sul på kroppen, der skal ind til en ekstra tjek..
Anja..

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Nåh på den måde.. nej nej, det er kun os der har lidt ekstra sul på kroppen, der skal ind til en ekstra tjek..
Anja..

Nåå oki derfor jamen så har jeg os lært noget idag.

Knus

Anmeld

25. januar 2009

louisepigen23

jeg mener det er uge 28... jeg fik at vide at jeg skulle have sådan en, men da jeg var hos lægen sidst nævnte hun det slet ikke og jeg kom først til at tænke over det bagefter.... men nu er jeg så i uge 28 og har ikke hørt noget...
Det kan da ikke ligepludselig ændre sig vel? når man har fået at vide at man skal have en, kan det vel ikke laves om... eller hvad?

det kan da godt være jeg lige skal ringe og høre hende om det imorgen

Anmeld

25. januar 2009

Pia

Når du har fået afvide du skal have den, så skal du.
Men jeg fik afvide at jeg selv skulle sørge for og bestille tid ved min læge til den.
Ved ikke hvorfor de ikke automatisk giver en en tid med det samme, men det gør de så bare ikke..

Men ring du lige til lægen og få en tid..

Pia.

Anmeld

25. januar 2009

louisepigen23

jep det vil jeg da lige gøre imorgen så... tak tak

Anmeld

26. januar 2009

Mikkelmusen

Her hos os foregår det sådan at vi møder op på sygehuset og sidder der i 2 timer. Her skal vi selv bestille tid i forvejen.

Anmeld

26. januar 2009

petersmor

Diana/Claus skriver:

Ej nu spørg jeg nok dumt efter som jeg selv er gravid men det der har jeg aldrig været til så bliver da lige lidt nervøs? men hvad er det?

Knus

Vil lige suplere......Det er ikke en undersøgelse alle skal til...Kun hvis man er i risikogruppe for at få graviditets sukkersyge......Jeg var det fordi både min mor og min bror har sukkersyge andre er det pga overvægt... Så slap du bare helt af¨, søde.
Knus Hanne

Anmeld

26. januar 2009

monstar99

Fik lavet det i uge 28

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.