Glukose balastning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.307 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

Stumpen

Ja overskriften siger jo sig selv.. Hvornår skal den foretages??
Synes ikke jeg kan finde det nogen steder og med Mathilde ser det ud til at være to mdr. før forventet termin, men synes umiddelbart det er sent..
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Mikkelmusen

Så vidt jeg ved er det uge 28. Det skal jeg selv nemlig.

Anmeld

25. januar 2009

charlottekri

hm, kan faktisk ikke huske det og kan ikke læse lægernes skrift på den vandrejournal... men kan til gengæld huske at det var noget af det mest ækle jeg nogensinde har måttet drikke!!! det smagte af flydende marcipan og så fik det min hals til snørre sig helt sammen... Føj!!!
held og lykke

Anmeld

25. januar 2009

frk Jensen

Jeg var det i uge 21 og så skulle jeg have været det igen, men fik det så skidt efter første gang at jeg ikke tog afsted. Havde det så dårligt af at jeg ikke måtte spise noget.

Anmeld

25. januar 2009

A.

omkring uge 28 tror jeg ikke..

Anmeld

25. januar 2009

A.

BetinaMørk skriver:

Jeg var det i uge 21 og så skulle jeg have været det igen, men fik det så skidt efter første gang at jeg ikke tog afsted. Havde det så dårligt af at jeg ikke måtte spise noget.

hvorfor skulle du være der 2 gang?

Anmeld

25. januar 2009

Pia

Den skal falde mellem 26 og 30 uge..
Så derfor får de fleste den i uge 28..

Skal selv ind og have den taget og jeg glæder mig ikke..
Syntes dte var frygteligt sidste gang.. Så det skal dælme bare overståes...

Pia.

Anmeld

25. januar 2009

lonemus

Stumpen skriver:

Ja overskriften siger jo sig selv.. Hvornår skal den foretages??
Synes ikke jeg kan finde det nogen steder og med Mathilde ser det ud til at være to mdr. før forventet termin, men synes umiddelbart det er sent..
Anja..

Jeg fik lavet det 2 gange.....i uge 19 og i uge 28.

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

Ej nu spørg jeg nok dumt efter som jeg selv er gravid men det der har jeg aldrig været til så bliver da lige lidt nervøs? men hvad er det?

Knus

Anmeld

25. januar 2009

Stumpen

Diana/Claus skriver:

Ej nu spørg jeg nok dumt efter som jeg selv er gravid men det der har jeg aldrig været til så bliver da lige lidt nervøs? men hvad er det?

Knus

Du skal ikke være nervøs.. Jeg fik noget sukkerstads med hjem som jeg skulle drikke fastende kl 8 om morgenen og så skulle min kæreste køre mig ind til læge (da det kan stresse selv at køre og påvirke tallene) så bliver der taget en blodprøve kl 10 og så får du svar om du har graviditetes sukkersyge eller ej...
Andre ved jeg skal stille hos lægen kl 8 og drikke det og sætte sig og vente to timer til at blodprøven kan tages... Så værre er det ikke, det smager bare så dårligt.... Det er jo noget sukkervand af en art...
Du skal bestemt ikke blive nervøs..
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.