den der huskeliste til når man skal føde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Mutti2B

anetteb skriver:

Tror du får et føl
- men det er inspireret efter den der er på min-mave.dk

Nej, det tror jeg nu ikke for jeg er selv en planlægger der altid tænker: Hvad nu hvis, og det ville da være ærgeligt hvis jeg nu rent faktisk fik brug for det

(jeg ville sikkert kunne finde på at pakke en krydsogtværs, for tænk hvis jeg kom til at kede mig )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Anette&Sophia

Frk Mig skriver:

det tænkte jeg heller ikk over .. men jeg kom afsted i klip klapper så der havde jeg ubevist klaret problemet .. jeg havde ikk tænkt over læbepromade .. 

praktisk nok hæhæ.
men der er også en god ting igen, læbepromade. så langt ville jeg kunne heller ikke have tænkt selv.

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

Mutti2B skriver:

Nej, det tror jeg nu ikke for jeg er selv en planlægger der altid tænker: Hvad nu hvis, og det ville da være ærgeligt hvis jeg nu rent faktisk fik brug for det

(jeg ville sikkert kunne finde på at pakke en krydsogtværs, for tænk hvis jeg kom til at kede mig )

LIGE PRÆCIS!

men den der krydsogtværs, står faktisk også på deres liste, + blade og andet læsestof.
*Hiver da lige Sirene op af tasken mellem presseveerne *

Anmeld

24. september 2011

mortilflere

anetteb skriver:

overskudsmenneske

- men ja, det er røv, for at sige det på godt teenagesprog. hehe.
jeg vil virkelig gøre alt for at få lov til at blive der indtil jeg er sikker på amningen osv. Som nogen siger, så håber de et eller andet sted at de "fejler" noget efter fødslen, som 1. gangs fødende, bare for at få lov til at blive mere end 8 timer. Og det er faktisk egentlig forståeligt nok. Jeg ville ikke synes det var fedt at blive sendt hjem så hurtigt med mit første barn, hvor alt er så nyt. Tror jeg ville hænge i røret til min mor hele tiden, for at være sikker på at det er rigtigt det jeg gør

nej fødte på storebrors fødselsdag , skulle fejre ham med gæster

Jeg ville knalde røven i sædet og blive til du er klar de kan dog ikke smide dig ud.........

Jeg har selv gjort det med  , når de har ville sende mig og Alberte hjem før tid

ok de ser lidt skævt til en bagefter med hvad fan de skal jo ik til kaffe hos dig når du er klar til at komme hjem

Anmeld

24. september 2011

mortilflere

anetteb skriver:

praktisk nok hæhæ.
men der er også en god ting igen, læbepromade. så langt ville jeg kunne heller ikke have tænkt selv.

mine læber kan ikke tåle syghus , de ligner sg som om jeg har holdt et kanon slag i mellem læberne når jeg har været der uden , derfor har jeg altid en i Albertes kørestol LOL

Anmeld

24. september 2011

Mutti2B

anetteb skriver:

LIGE PRÆCIS!

men den der krydsogtværs, står faktisk også på deres liste, + blade og andet læsestof.
*Hiver da lige Sirene op af tasken mellem presseveerne *

Så er jeg åbenbart ikke så mærkelig som jeg går rundt og tror.

Ja, det ville fandeme være sejt og totalt overskudsagtigt

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

mortilflere skriver:

nej fødte på storebrors fødselsdag , skulle fejre ham med gæster

Jeg ville knalde røven i sædet og blive til du er klar de kan dog ikke smide dig ud.........

Jeg har selv gjort det med  , når de har ville sende mig og Alberte hjem før tid

ok de ser lidt skævt til en bagefter med hvad fan de skal jo ik til kaffe hos dig når du er klar til at komme hjem

Har også fået af vide af en jordemoder, at hvis man ikke føler sig klar, så får man lov til at blive.

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

Mutti2B skriver:

Så er jeg åbenbart ikke så mærkelig som jeg går rundt og tror.

Ja, det ville fandeme være sejt og totalt overskudsagtigt

måske du er mærkelig, men så er jeg også haha.
har det bare bedst med at være sikker på at jeg ikke kommer til at mangle noget

Anmeld

24. september 2011

katrineoerum

Det vigtigte for mig var ordenlig shampoo og balsam og crem til det vidunderlige bad man tager når kampen er slut. og så bare et sæt tøj til baby og et løst sæt tøj til mig... Man bliver jo alligevel smid hjem efter to timer så det er begrænset for meget man kan nå at bruge

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

katrineoerum skriver:

Det vigtigte for mig var ordenlig shampoo og balsam og crem til det vidunderlige bad man tager når kampen er slut. og så bare et sæt tøj til baby og et løst sæt tøj til mig... Man bliver jo alligevel smid hjem efter to timer så det er begrænset for meget man kan nå at bruge

det lyder også fornuftigt nok
- og ja. det er nemlig rigtigt. synes det er så latterligt at man skal så hurtigt hjem som muligt. - kunne de ikke have valgt at spare et andet sted? det er trods alt et menneskeliv vi snakker om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.