den der huskeliste til når man skal føde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

twinboys

anetteb skriver:

hold da op :O
så kan jeg godt se at tasken ikke lige var noget man havde tænkt på, på daværende tidspunkt

nope og havde vi vidst det var en kuffert vidst ikke nok... Vi var indlagt 5½mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Anette&Sophia

Babymor2010 skriver:

Ja, hellere lidt for meget med, end for lidt  Vi havde heller ingen ide om, hvor lang tid jeg skulle være indlagt. Men jeg er glad for at vi havde pakket så meget med, for vi havde pænt langt hjem (2 timers transport - med tog) 

Ja lige præcis
- det er så træls at stå og mangle noget!
tror nu også jeg pakker alle de ting jeg har skrevet, for kan se forunften i at det ville være en god ide med alle de ting jeg har skrevet ned, og kunne jeg ikke det, var det ikke blevet skrevet ned.
- men ellers er det jo hellere ikke være end at hvis man synes hospitalets vådservietter eller bind er mærkelige, så skriver man da bare lige til den næste gæst om de ikke kan lokkes til at tage sådan noget med :-)

Anmeld

24. september 2011

Frk Mig

anetteb skriver:

Ja okay - kunne bare godt forestille mig at nogle af de ting der var imellem de råd man fik igennem listen, ville være dejligt at have med :-)

Det er det bestemt os .. Der er nogle ting derpå som man ikke lige selv tænkte over ..

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

benjamins'mor skriver:

Det er lige det det er. 

Har faktisk engang nupset noget med hjem, men hvad skulle jeg ellers gøre eftersom de havde klippet mit andet tøj i stykker? hehe. men tror vidst min mor mente at vi skulle aflevere det tilbage igen  øvøv

Anmeld

24. september 2011

Mutti2B

anetteb skriver:

Ja lige præcis
- det er så træls at stå og mangle noget!
tror nu også jeg pakker alle de ting jeg har skrevet, for kan se forunften i at det ville være en god ide med alle de ting jeg har skrevet ned, og kunne jeg ikke det, var det ikke blevet skrevet ned.
- men ellers er det jo hellere ikke være end at hvis man synes hospitalets vådservietter eller bind er mærkelige, så skriver man da bare lige til den næste gæst om de ikke kan lokkes til at tage sådan noget med :-)

Må vi se din liste

Anmeld

24. september 2011

mortilflere

anetteb skriver:

hehe. hvis man kan nøjes så er det jo kun fint
men når de er 5 gang har du lidt mere erfaring med de ny, så du tager det nok ikke så tungt at komme hjem rimelig hurtigt
- jeg ville nok sætte stor pris på at kunne være der mindst en nat, for at være sikker på det hele fungere.

Nej jeg løber hjem lige så snart jeg har født , med Alberte nr 4 blev vi 25 min , skulle hjem og ha 16 gæster til aftens mad 1½ time efter , dog lavede min mor maden LOL

Jeg syntes det er vildt i ikke må mere

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

Frk Mig skriver:

Det er det bestemt os .. Der er nogle ting derpå som man ikke lige selv tænkte over ..

ja nemlig
- ville fx aldrig tænke så langt at tage sutsko med, pga det kolde sygehus gulv.

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

Mutti2B skriver:

Må vi se din liste

Tror du får et føl
- men det er inspireret efter den der er på min-mave.dk

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

mortilflere skriver:

Nej jeg løber hjem lige så snart jeg har født , med Alberte nr 4 blev vi 25 min , skulle hjem og ha 16 gæster til aftens mad 1½ time efter , dog lavede min mor maden LOL

Jeg syntes det er vildt i ikke må mere

overskudsmenneske

- men ja, det er røv, for at sige det på godt teenagesprog. hehe.
jeg vil virkelig gøre alt for at få lov til at blive der indtil jeg er sikker på amningen osv. Som nogen siger, så håber de et eller andet sted at de "fejler" noget efter fødslen, som 1. gangs fødende, bare for at få lov til at blive mere end 8 timer. Og det er faktisk egentlig forståeligt nok. Jeg ville ikke synes det var fedt at blive sendt hjem så hurtigt med mit første barn, hvor alt er så nyt. Tror jeg ville hænge i røret til min mor hele tiden, for at være sikker på at det er rigtigt det jeg gør

Anmeld

24. september 2011

Frk Mig

anetteb skriver:

ja nemlig
- ville fx aldrig tænke så langt at tage sutsko med, pga det kolde sygehus gulv.

det tænkte jeg heller ikk over .. men jeg kom afsted i klip klapper så der havde jeg ubevist klaret problemet .. jeg havde ikk tænkt over læbepromade .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.