den der huskeliste til når man skal føde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.510 visninger
51 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Anette&Sophia

... den kan altså godt gå hen og blive riiiiiiimelig lang

fandt en liste på nettet, som lige hjalp lidt, men wow, jeg synes dælme godt nok der er meget der skal pakkes. både til lille fisen, men også en selv, og så skal man jo huske sit andet barn - manden.
 men altså der er jo alligevel en del man skal bruge, og så hvis man skal overnatte der. puuuuhaaa - nogen der har en kuffert? - det føltes ihvert fald som om at man lige så godt kan pakke sådan en..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Anette&Sophia

anetteb skriver:

fandt en liste på nettet, som lige hjalp lidt, men wow, jeg synes dælme godt nok der er meget der skal pakkes. både til lille fisen, men også en selv, og så skal man jo huske sit andet barn - manden.
 men altså der er jo alligevel en del man skal bruge, og så hvis man skal overnatte der. puuuuhaaa - nogen der har en kuffert? - det føltes ihvert fald som om at man lige så godt kan pakke sådan en..

oppeloppe.

Anmeld

24. september 2011

Frk Mig

anetteb skriver:

oppeloppe.

Jeg pakkede egentlig ikke særlig meget til da jeg skulle have Noah .. Det hele kunne være i den pusletaske der fulgte med barnevognen .. Og så havde jeg vores toilet ting i min håndtaske .. Det var hva jeg havde med ..

Anmeld

24. september 2011

mortilflere

Læbepomade og vandrejounal det er hvad jeg ankommer med , nede i bilen står så auto stol og et sæt tøj i den til den lille , og nix mere

Anmeld

24. september 2011

Ka+Ma=Be

Jeg kan udemærket godt følge dig Jeg følte også, at jeg pakkede det halve af lejligheden sammen men ærligt talt, så fik vi ikke brugt halvdelen af det vi havde pakket.
Hospitalet har rigtig mange ting man kan benytte sig af både til baby og en selv Så det er nok meget op til en selv, om man vil have sit eget.

Anmeld

24. september 2011

Benjamins'mor

Jeg havde pusletaske med tøj han skulle have på hjem nede i bilen, og ellers havde jeg faktisk intet med.

Var dog også indlagt i 4 dage efter fødslen, så svigerfar kom dagen efter med noget tøj jeg kunne have på hjem. (Brugte hospitalstøjet mens vi var indlagt) Og så havde jeg børste, deo, tansbørste, tandpasta og shampoo og balsam med.

Anmeld

24. september 2011

Clisolka

anetteb skriver:

Yes, det er et værre roderi at pakke tasken til sygehuset... Jeg pakkede mere ned end der blev brug for, fordi de havde det hele til baby (vi var også indlagt i 5 dage, så det hjalp på det). 

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Jeg nåede ikke at pakke noget... jo vandrejournalen havde jeg i hånden...

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

Frk Mig skriver:

Jeg pakkede egentlig ikke særlig meget til da jeg skulle have Noah .. Det hele kunne være i den pusletaske der fulgte med barnevognen .. Og så havde jeg vores toilet ting i min håndtaske .. Det var hva jeg havde med ..

Ja okay - kunne bare godt forestille mig at nogle af de ting der var imellem de råd man fik igennem listen, ville være dejligt at have med :-)

Anmeld

24. september 2011

Anette&Sophia

mortilflere skriver:

Læbepomade og vandrejounal det er hvad jeg ankommer med , nede i bilen står så auto stol og et sæt tøj i den til den lille , og nix mere

det er jo dejligt let at huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.